سهرابی یکی مانده به آخر شد

جام جم آنلاین: مسابقات دوچرخه سواری بخش استقامت جاده بازی‌های المپیک در حالی با قهرمانی رکابزن قزاقستانی به پایان رسید که مهدی سهرابی تنها رکابزن ایرانی بود که از خط پایان عبور کرد.

ظهر امروز شنبه رقابت‌های دوچرخه‌سواری ماده استقامت جاده المپیک ۲۰۱۲ لندن آغاز شد. در این رقابت که تا عصر امروز ادامه پیدا کرد، مهدی سهرابی یکی از سه نماینده کشورمان با قرار گرفتن در جایگاه یکصد و سیزدهم به کارش خاتمه داد. سهرابی با حدنصاب ۶ ساعت و ۷ دقیقه و ۴۳ ثانیه از خط پایان گذشت و تنها یک نفر بعد از او به خط پایان رسید.

امیر زرگری دیگر رکابزن کشورمان در این بازی‌ها، پس از طی ۹۰ کیلومتر به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا از جریان رقابت‌ها خارج و راهی بیمارستان شد. ضمن اینکه علیرضا حقی هم در کیلومتر ۱۶۸ از ادامه رقابت باز ماند.

“الکساندر وینوکوروف” رکابزن قزاقستانی در این رقابت با زمان ۵ ساعت و ۴۵ دقیقه و ۵۷ ثانیه زودتر از سایر رکابزنان از خط پایان عبور کرد تا دومین نشان طلای بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن را از آن خود کند. پس از وی “ریگوبرتو اوران”  از کلمبیا با ثبت همین زمان مدال نقره گرفت و “الکساندر کریستوف” بلژیکی با ۸ ثانیه اختلاف نسبت به نفرات برتر، صاحب گردن آویز برنز شد.

مسابقات دوچرخه سواری المپیک ۲۰۱۲ لندن در ماده استقامت جاده با حضور ۱۴۴ رکابزن در قالب ۶۲ تیم  به مسافت ۲۵۰ کیلومتر برگزار شد. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.