سه بازیکن استقلال ممنوع الخروج شدند

در حالی که آبی ها خود را برای هفته هشتم مسابقات لیگ آماده می کنند سه بازیکن این تیم با مشکل مالی و خروجی روبرو هستند، به این دلیل شرایط همراهی تیم را در سفر به خارج از کشور ندارند زیرا ممنوع الخروج بودن به صورت رسمی اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، امیرحسین صادقی، رودریگو توزی و سیاوش اکبرپور سه بازیکن اصلی تیم استقلال شرایط همراهی استقلال را ندارند به همین دلیل باید با وضعیت مناسبی روبرو شوند و بتواند این مشکل را حل کنند .

گفتنی است ، سه  عضو باشگاه استقلال با مشکل مالیاتی روبرو شدند و به همین دلیل باید این مشکل را در شهر تبریز حل و فصل کنند زیرا این مشکل از زمان حضورشان در این تیم تبریزی حادث شده است و باید این موضوع را در این شهر پیگیری کنند.

البته اعلام شده است که این سه بازیکن در حال حاضر شرایط سفر به شهر تبریز را ندارند و تمرینات استقلال به گونه ای است که آبی ها به انجام تمرینات فشرده نیاز دارند و شرایط سفر این سه بازیکن مهیا نیست.

شایان ذکر است ، این سه بازیکن در حال حاضر ممنوع الخروج هستند و از طرفی نیز مسئولان تراکتور سازی اعلام کردند این مشکل برای سه بازیکن فعلی استقلال تنها در صورتی حل می شود که اعضای این تیم راهی شهر تبریز شوند تا مشکل مالیاتی خود را حل و فصل کنند و در صورتی که قصد سفر به تبریز را نداشته باشند مشکلشان حل نمی شود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.