سه راه برای بدهکاران بانکی!

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

وزیر دادگستری تاکید کرد، برای دریافت طلب و دیون بانک ها از بدهکاران، سه راه حل وجود دارد. رئیس قوه قضائیه به تمام مجاری قضادی نیز دستور داده است تا با جدیت نسبت به بازپس گیری دیون اقدام کنند.

خبر اقتصادی: مصطفی پورمحمدی، دربارهٔ اولین راه پیشنهادی اش برای دریافت طلب و دیون بانکی از بدهکاران، گفت: بعضی طلبکاران می توانند از طریق سازمان ثبت، طلب خود را دریافت کنند.

 پورمحمدی دربارهٔ راه دوم نیز گفت: بانک ها یا طلبکارانی که از طریق سازمان ثبت نمی توانند طلب خود را دریافت کنند، تلاش کنند با رایزنی، دیون خود را به نقد و اقساط از بدهکاران وصول  کنند.

 وزیر دادگستری، آخرین راه حل را پیگیری از طریق مجاری قضایی عنوان کرد و به ایرنا،افزود: قسمت های حقوقی موسسه های مالی و بانک ها باید برای گفتن دیون و معوقات، فعال شوند.

وی با بیان اینکه دادن «فهرست بدهکاران بانکی، دردی دوا نمی کند»، گفت: قوه قضائیه برای کمک به ستاد دیون و دریافت معوقات بانکی، مصمم است.

پورمحمدی تاکید کرد: بانک ها و طلبکاران باید به طور جدی برای دریافت مطالباتشان اقدام کنند.

وی افزود: قوه قضائیه کاملا آماده و برای کمک به ستاد دیون مصمم است. وی افزود: رئیس قوه قضائیه به تمام مجاری قضادی نیز دستور داده است تا با جدیت نسبت به بازپس گیری دیون اقدام کنند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.