سه پلیر در یک نرم افزار +دانلود

۲۹فروردین۱۳،

نرم افزارهای کاربردی هر کدام در شرایط خاص برای کمک به اشخاص خاظر می شوند و استفاده از آن ها ممکن است در هر لحظه نیاز شود پس بهتر است بهترین نرم افزارها را همیشه در اختیار داشته باشید.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، پخش کننده های صوتی و تصویری از جمله نرم افزارهای می باشند که حتما باید روی کامپیوتر و تلفن همراهتان داشته باشید. این نرم افزار ها می توانند به شما کمک کنند تا تصاویر را با هر فرمتی اجرا کنید.

نرم افزار “Media Player Classic” را اشخاصی که علاقه به دیدن فیلم دارند حتما میشناسند این نرم افزار برای رایانه تا به حال چندین بار به بازار امده است و قدرت بسیار بالایی نیز در اجرای فایل های مختلف دارد. امروز آخرین نسخه آن را برای شما قرار داده ایم.

همچنین اشخاصی که از تلفن همراه یا تبلت های اپل استفاده می کنند نیز می توانند نمونه ای از این برنامه را بر روی دستگاه های خودشان داشته باشند. این نرم افزار کدک های مختلفی را به همراه خود دارد تا فرمت های مختلف را اجرا کند.

نسخه تلفن همراه این نرم افزار می تواند فرمت های avi و m4v و mov و mpg و wmv و… و همچنین زیرنویس. قابلیت پخش فایل‌های صوتی در فرمت‌های مختلف نظیر FLAC و mp3 و pcm و wma و ogg و acc+ و ac و… همچنین شما می توانید عکس های خودتان را نیز با این نرم افزار کنید.

نسخه رایانه را می توانید از اینجا دانلود کنید.

نسخه تلفن همراه با سیستم عامل iOS را از اینجا دانلود کنید.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.