سوء استفاده اصلاح‌طلبان از سعه‌صدر نظام/نظام به چراغ سبز اصلاحات نیازی ندارد

۲۸ آبان ،

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: نظام در جریان فتنه با سعه‌صدر با اصلاح‌طلبان رفتار کرد اما موضع گیری‌های اخیر آنان نشان می‌دهد که قصد سوءاستفاده از سعه‌صدر و صبوری نظام را دارند.

علیرضا جوانمردی در گفتو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات اخیر مجید انصاری مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان باید چراغ را برای نظام سبز کنند، اظهار داشت: در فتنه ۸۸ اصلاح‌طلبان تا مرز براندازی نظام پیش رفتند و زمینه را برای دخالت خارجی در امور کشورمان فراهم کردند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: نظام در جریان فتنه با سعه‌صدر با اصلاح‌طلبان رفتار کرد اما موضع گیری‌های اخیر آنان نشان می‌دهد که قصد سوءاستفاده از سعه‌صدر و صبوری نظام را دارند.

وی تاکید کرد: نظام به چراغ سبز اصلاح‌طلبان نیازی ندارد و کسی منتظر مشارکت و حضور اصلاح طلبان نیست.

جوانمردی با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم نشان دادند که به جریان اصلاحات اعتمادی ندارند، افزود: اصلاح‌طلبان گمان می‌کردند که در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بدون حضور آنان مشارکت مردم کاهش می‌یابد اما بالاترین درصد مشارکت برای مردم در همین دوره ثبت شد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان باید از مردم، نظام و مقام معظم رهبری عذرخواهی و از فتنه ۸۸ اعلام برایت و بیزاری کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.