سوارز: منچستر از قدرت خود در رسانه‌ها سوءاستفاده می‌کند

۲۹م دیماه ،

سوارز: منچستر از قدرت خود در رسانه‌ها سوءاستفاده می‌کند

اخبار لیگ برتر انگلیس : فوتبال آنلاین : در بازی مقابل استوک سیتی من تمارض کردم زیرا ما مساوی بودیم و می خواستم که برنده باشیم.

به گزارش فوتبال آنلاین مهاجم اروگوئه ای لوییز سوارز که در لیورپول توپ می زند اعتراف کرد که در بازی های لیگ انگلیس تمارض کرده است

این بازیکن ۲۵ ساله برای باشگاهش عالی عمل کرده و تا به این جای لیگ ۱۵ گل در ۲۱ بازی به ثمر رسانده است اما او در این فصل به شدت مورد اتهام تمارض قرار گرفته است.
او گفت: به شایعه های که راجع به من گفته می شود گوش نمی کنم زیرا مردم همیشه در قضاوت اغراق می کنند.

به عنوان مثال در بازی مقابل استوک سیتی من تمارض کردم زیرا ما مساوی بودیم و می خواستم که برنده باشیم.

سوارز در مورد استفاده از دستش گفت: من به طور اتفاقی با دست به توپ ضربه زدم ولی به خاطر اینکه بعد از گل دستم را بوسیدم مورد اتهام قرار گرفتم.من به رسانه ها گفتم، تمرکزتان را بیشتر روی فوتبال بگذارید.تا کی می خواهید با حاشیه ها درگیر باشید؟
سوارز فصل قبل به خاطر توهین نژاد پرستی به پاتریس اورا ۸ بازی محروم شد.

او در ادامه گفت: اگر کسی در بازی بیاید و به آمریکای جنوبی بودن من توهین کند من گریه نمی کنم زیرا این اتفاق ها در زمین عادی است اما این ناعادلانه است که منچستر یونایتد از قدرت و نفوذ خود در رسانه ها استفاده کند تا به اهدافش برسد.
همان طور که کارلوس توز و سرخیو اگئرو نیز با من موافقند برای یک بازیکن آمریکای جنوبی سخت است که در لیگ انگلیس بازی کند اما ما گریه نمی کنیم و با قضیه حرفه ای برخورد می کنیم.

 


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.