سود هوآوی از ارایه خدمات ۴G دو برابر می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت مخابراتی هوآوی پیش‌بینی کرده است که مجموع درآمدهای آن از ارایه نسل چهارم خدمات مخابراتی و ارتباطی موسوم به ۴G LTE در سال ۲۰۲۴ میلادی رشد دو برابری را تجربه می‌کند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، "دیوید وانگ"(David Wang) مدیر مرکز Wireless Network در شرکت هوآوی گفت که در سال تازه میلادی درآمدهای آن از بخش یاد شده به بیش از ۴ میلیارد دلار می‌رسد.
 
این شرکت بزرگ مخابراتی پیش‌بینی کرده است که تا پایان سال جاری میلادی درآمدی بالغ بر ۲ میلیارد دلار از ارایه خدمات شبکه‌ای LTE در سراسر جهان به‌دست آورد.
 
شرکت چینی هوآوی تا پایان ماه قبل در مجموع ۲۴۱ قرارداد در حوزه شبکه‌های مخابراتی LTE منعقد کرد و در آخرین بیانیه خود توضیح داده است که تاکنون ۲۴۴ شبکه مخابراتی LTE در جهان راه‌اندازی شده است و هوآوی در نیمی از آن‌ها حضور داشته است.
 
این شرکت بزرگ مخابراتی ادعا می‌کند که تاکنون ۱۱۰ شبکه مخابراتی LTE  را نصب و راه‌اندازی کرده است و در مقابل شرکت اریکسون ۱۰۰ شبکه مخابراتی LTE را در سراسر جهان نصب کرده است.
 
بر این اساس هوآوی از نظر برنده شدن در مزایده‌های مخابراتی برای راه‌اندازی نسل چهارم شبکه‌های مخابراتی بزرگترین مرکز جهانی محسوب می‌شود. البته جزییات مالی مربوط به این قراردادهای مخابراتی هنوز اعلام نشده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.