سومین نشست سراسری مسئولان بسیج رسانه کشور در مشهد مقدس برگزار شد

فروردین ۱۴۰۳

سومین نشست سراسری مسئولان بسیج رسانه استان‌ها از ۲۳ مهرماه به مدت سه روز با حضور میهمانان ویژه در مشهد مقدس برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار سیاسی ممتاز نیوز، در این نشست که با حضور اعضای استانی و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از کمیسیون‌های امنیت ملی و فرهنگی درحالی برگزاری است، محمود عاطفی رئیس سازمان بسیج رسانه کشور به تشریح طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه در مجلس شورای اسلامی پرداخت که با ۲۳۸ امضا در مجلس اعلام وصول شده است.

عاطفی ضمن تشکر از همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طیف‌ها و جریان‌های سیاسی، ابراز امیدواری کرد: با همت نمایندگان ملت این طرح در ماه‌های آتی به قانون تبدیل شود.
 
منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی یکی از میهمانان ویژه این نشست بود که در سخنرانی‌اش دربارهٔ اهمیت رسانه در فضای کنونی جهان گفت: غرب و استکبار بعد از جنگ جهانی دوم برای توسعه قدرت خود بیشتر به سمت جنگ رسانه‌ای متمرکز شده‌اند و هم اکنون در فضای سیاسی جهان از رسانه بعنوان یک ابزار ژئوپلتیک استفاده می‌شود که وسیله آن بر روی جوامع دیگر تأثیر می‌گذارد.
 
حقیقت‌پور دربارهٔ اهمیت فضای رسانه در فضای کنونی جامعه گفت: در قائله ۸۸ رسانه‌های بیگانه نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری را ایفا کردند؛ خبرها دروغ و ساختگی را با اهداف خاص مخابره می‌کردند و رسانه‌های غربی در یک جنگ نابرابر با ما وارد شدند. 

وی اظهارداشت: غرب در راستای اهداف شوم و استکباری خود نتوانست برای ندای بیداری که از شبکه‌های ایرانی به جهان مخابره می‌شد را تحمل کند و در اقدامی از موضع انفعال شبکه‌های ایرانی که برای مردم منطقه پخش می‌شد را از روی ماهواره‌ها قطع کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اهمیت طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه ابراز امیدواری کرد: این طرح با رأی بالایی تصویب شود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.