سومین کنگره بین المللی تازه ترین دستاوردهای پزشکی مولکولی و بالینی

۲۷ آبان ،

تهران/ واحد مرکزی خبر/ بهداشت و سلامت/۰۸/۲۷
سومین کنگره بین المللی تازه ترین دستاوردهای پزشکی مولکولی و بالینی با موضوع ویژه اخلاق پزشکی از امروز با حضور۲۰دانشمند شاخص ایرانی مقیم اروپا در بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.
به گزارش تفسیری خبرنگار ما؛ این همایش سه روزه در قالب هشت نشست تخصصی شامل تاریخ پزشکی، انکولوژی و فارماکولوژی، اصول اخلاقی و مسئولیت اجتماعی در علوم پزشکی، اصول اخلاق پزشکی، سلول های بنیادی، بیماری های قلبی، عروقی، عفونت ها و چاقی برگزار خواهد شد.
در همایش امسال استادان اخلاق دانشگاه علوم پزشکی تهران نشستی اختصاصی با عنوان اصول اخلاق پزشکی برگزار می کنند و دیگر موضوعات نیز از منظر اخلاق پزشکی بررسی خواهند شد.
همه گروه های پزشکی شامل رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی در مقاطع عمومی، تخصصی و فوق و تخصص و همچنین رشته های پرستاری مامایی، توانبخشی و ارتوپدی فنی از مقاطع کارشناسی تا دکتری می توانند در این کنگره شرکت و۶ تا۱۴امتیاز بازآموزی دریافت کنند.
دکتر علیرضا رنجبر استاد دانشگاه بن آلمان به خبرنگار ما گفت: سومین همایش تازه ترین دستاوردهای پژوهش در دانش پزشکی نیز همچون سال های قبل در دو بخش علمی و یک بخش جشنواره برگزار می گردد و تعدادی از دانشمندان برجسته داخل و خارج کشور در بخش تقدیر از برگزیدگان، قدردانی خواهند شد.
این همایش را هر سال بنیاد علمی دکتر یلدا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می کند.
بنیاد علمی دکتر یلدا که از استادان پیشکسوت و بااخلاق دانشگاه تهران است جمعی از پزشکان متخصص ایرانی مقیم آلمان راه اندازی کرده اند و در مراسم پایانی همایش از برترین پژوهش پزشکی سال نیز با اهدای جایزه این بنیاد قدردانی خواهند کرد.
تصویر با صدا دارد


IRIBNews RSS ScientificNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نفس:

    سلام سایت خوب و جامعی دارید اما بهتر است که گاهی از تصاویر مربوطه از دستاوردها هم استفاده کید تا ماهیت زحمات دانشندان در قالب دستگاهها و ابزار بهتر نشان داده شود سپاس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.