سومین جشنواره ملی “نمادها و نشانه‌های رضوی” فراخوان داد

۱۶اردیبهشت،

فراخوان جشنواره ملی “نمادها و نشانه‌های رضوی” که برای سومین دوره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود، انتشار یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این اتفاق یکی از ۱۶ جشنواره‌ای است که در قالب یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه السلام) و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، آشنایی با منسوبین، صحابه، اماکن، آثار و برکات امام رضا (علیه السلام) و شناسایی و جمع‌آوری نمادها و نشانه‌های رضوی برگزار می‌شود.
آثار هنری کودکان  ونوجوانان در این جشنواره در دو بخش نقاشی و عکاسی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در بخش نقاشی کودکان و نوجوانان به سه گروه سنی هفت تا ۹ سال ، ۱۰ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۷سال و در بخش عکاسی‌، به دو گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۷ سال تقسیم می‌شوند.
آثار بخش نقاشی جشنواره نیز باید در اندازه ۲۵ در۳۵ سانتی‌متر با تکنیک آزاد و به ‌صورت انفرادی ترسیم و ارسال شود.
بر اساس این فراخوان، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره یکم مرداد سال است.
زمان برگزاری مراسم پایانی جشنواره ۱۹ شهریور همزمان با دهه کرامت است و از برگزیدگان در آیین پایانی این جشنواره تقدیر خواهد شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و ۱۶ عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.
فراخوان این جشنواره‌ها با هدف اطلاع‌رسانی به مخاطبان و علاقه‌مندان به صورت کامل همراه با فایل‌های تصویری و متنی بر روی پایگاه خبری کانون به نشانی: www.kanoonnews.ir انتشار یافته است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.