سومین دوره فستیوال فیلم ˝عدم خشونت˝ در اربیل آغاز شد

۰۶م آذر ،

با داوری محمدرضا دلپاک و شهرام علیدی

سومین دوره فستیوال فیلم ˝عدم خشونت˝ با داوری محمدرضا دلپاک، صداگذار سرشناس سینما و ˝شهرام علیدی، کارگردان سینمای ایران، در شهر اربیل در اقلیم کردستان عراق آغاز ‌شد.

به گزارش هنرآنلاین، سومین دوره فستیوال فیلم “عدم خشونت” با حضور دکتر کاوه محمود، وزیر فرهنگ، هنر و جوانان، اعضاء هیئت داوران فستیوال، هنرمندان حاضر در فستیوال و جمع کثیری از علاقمندان به هنر سینما در سالن میدیا در شهر اربیل در اقلیم کردستان عراق آغاز ¬شد.

بنابر این گزارش، امسال شهرام علیدی (رئیس هیئت داوران)، محمدرضا دلپاک، لیانا صلاح، منتقد فلسطینی‌الاصل و کارشناس ارشد سینما از فرانسه، آریس اُلسون، کارشناس ارشد سینما و مستندساز از فنلاند و دکتر طارق جبوری، کارگردان و استاد دانشگاه از عراق اعضاء هیئت داوران بخش مسابقه سومین دوره فستیوال فیلم “عدم خشونت” را تشکیل می‌دهند.

فیلم‌های “پانسمان” به کارگردانی امید عبداللهی، “صبحانه” به کارگردانی مریم دوستی و “و دیگر هیچ…” به کارگردانی رقیه توکلی به نمایندگی از سینمای ایران در مراسم افتتاحیه این فستیوال به روی پرده رفتند.

گفتنی است، سومین دوره فستیوال فیلم “عدم خشونت” با نمایش ۵۱ فیلم از جمله؛ ۴ فیلم سینمایی و ۴۷ فیلم‌ کوتاه در قالب‌های داستانی و مستند در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی در سالن میدیا در شهر اربیل برگزار می‌شود و ۱۵ فیلم‌ کوتاه داستانی و مستند از کارگردانان ایرانی در دو بخش رقابتی و غیررقابتی این فستیوال به روی پرده می‌روند.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.