سوم بهمن؛ کنسرت مختاباد و گروه رودکی در برج میلاد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > کنسرت – ارکستر– همشهری‌آنلاین:
گروه رودکی با آواز و ساخته‌هایی از مختاباد شامگاه روز سوم بهمن در برج میلاد به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

به گزارش تسنیم  سید عبدالحسین مختاباد، خواننده شهیر که آهنگسازی بعضی از قطعات این کسنرت را هم خود انجام داده است دربارهٔ ویژگی‌های کنسرتش گفت: به همراه گروه بزرگ رودکی سوم بهمن در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه می‌پردازیم.
وی ادامه می‌دهد: گروه رودکی از سازهای زهی غربی و سازهای ایرانی تشکیل شده است. در ترکیب این گروه نوازنده‌هایی چون حسین پیرنیا، همایون رحیمیان و بهزاد خدارحمی حضور دارند.

وی افزود گفت: بعضی از قطعه‌های آلبوم «سایه دوست» و بعضی دیگر از کارهای قدیمی خودم را اجرا می‌کنم. این قطعه‌ها در دستگاه شور و آواز بیات اصفهان آهنگسازی و تنظیم شده‌اند. قطعات از ساخته‌های خودم می باشند که بهزاد خدارحمی آن‌ها را برای ارکس‌تر تنظیم کرده است.

مختاباد با اشاره به آوازهایی که در این برنامه اجرا می‌کنند، گفت: در این کنسرت آوازهایی را اجرا می‌کنیم که کار تکنوازی در این آواز‌ها را حسین پیرنیا و محمد دلنوازی بر عهده دارند.

عضو شورای شهر تهران دربارهٔ برنامه‌هایش برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی اظهار می‌کند: قصد دارم که با برنامه‌ریزی‌های درست، حضورم در شورای شهر تهران لطمه‌ای به برگزاری کنسرت‌هایم وارد نکند. در سال‌های قبل هر سال حداقل یک اجرا را داشته‌ام. سال قبل اجرایی در تالار وحدت به همراه ارکستر ملی داشتیم و برای زلزله زدگان بهشهر هم کنسرتی در ساری برگزار کردیم.

مختاباد تصریح می‌کند: در هر شرایطی فعالیت‌های هنری را دنبال و در جلسه‌های شورای شهر هم به طور مرتب شرکت می‌کنم. نیمه دوم بهمن نیز به همراه گروه رودکی برای برگزاری کنسرتی به مسکو می‌رویم.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.