سوپرمن را به واقعیت می آورم

“دیوید اس گویر” درباره سوپرمن گفت: بازسازی دوباره این فیلم مثل فیلم قبلی نیست بلکه می خواهیم که داستان این سوپرمن جدید هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از توتال فیلم، بازسازی “سوپرمن: مردی از فولاد” زمانی آغاز شد که “گویر” رونوشتی را از داستان این فیلم به نولان نشان داد و پس از آن کارهای اولیه برای ساخت دوباره این فیلم آغاز شد.
“گویر” در گفتگویی درباره ی این فیلم گفت: “کریستوفر نولان” و من قصد نداریم که بازسازی دوباره این فیلم دقیقا همچون فیلم قبلی باشد بلکه می خواهیم که داستان این سوپرمن جدید هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک باشد. بازسازی دوباره این فیلم لزوما به این معنا نیست که ما یک فیلم فراموش شده را دوباره بیرون بکشیم و عینا بازسازی کنیم، کار مجدد روی این پروژه به این دلیل است که آن را هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک کنیم.
این که واکنش مردم به این فیلم چگونه باشد؟ و اینکه حضور سوپرمن در دنیای واقعی چه تاثیری داشته باشد؟ همان چیزی است که مرا وادار به نوشتن و بیرون کشیدن آن از یک شخصیت کمیک کرده است، من همان کاری که با ” شیاطین داوینچی” شد را با “سوپرمن” انجام می دهم.
“چگونه مردم را به این واکنش نشان می دهند؟ حضور سوپرمن در دنیای واقعی چه تاثیر خواهد داشت؟ چیزی که من واقعا می خواهم به انجام این کار این است که نوشتن داستان ‘سبک’ بدون یک عنصر کارتونی. من با شیاطین داوینچی بود، و من همین کار را با مرد از فولاد انجام دهد.
کارگردانی “مردی از فولاد” برعهده “زاک اسنایدر” است و “هنری کاویل” نقش “سوپرمن” را ایفا می کند. “کریستوفر نولان” هم تهیه کنندگی پروژه را عهده دار است.
“مردی از فولا” با ژانر اکشن- ماجراجویانه و فانتزی، از آنجا آغاز می شود که بچه ایی از یک سیاره در حال مرگ به زمین فرستاده می شود و توسط زوجی در کانزاس به فرزندی گرفته می شود. او در بزرگسالی یک روزنامه نگار می شود و توسط قدرت فوق العاده خود از خانه جدیدش در مقابل موذیان محافظت می کند.
در این فیلم “هنری کاویل”، “راسل کرو”، “امی آدامز”، “کوین کاستنر”، “دیان لین”، “کریستوفر ملونی” و “مایکل شانون” نقش آفرینی کرده اند.
“سوپرمن: مردی از فولاد” ۱۴ جون ۲۰۲۴ همزمان در آمریکا و انگلستان اکران می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.