سوپر استارها بی‌انگیزه شده‌اند

۴ شنبه ۱۷ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

هنرآنلاین عدم موفقیت ستاره‌ها در فروش را بررسی می‌کند

شهره سلطانی؛ معتقد است، سوپراستارها بی‌انگیزه شده‌اند و این مسئله سبب می‌شود که خوب کار نکنند و مردم هم از فیلم‌ها استقبال نکنند.

شهره سلطانی بازیگر، سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت وگو با هنر آنلاین در باره علل عدم استقبال مردم از حضور سوپر استارها‌در فیلمهای سینمایی عنوان نمود: مهم ترین سبب بروز چنین اتفاقی از بین رفتن جذابیت سینما برای مخاطب عام با توجه به شرایط مختلف است .مخاطبی که با این شرایط اقتصادی بلیط می‌خرد و به دیدن فیلم می‌رود با توجه به کیفیت نازل اغلب فیلمهایی که سوپر استارها‌در آن بازی می‌کنند،احساس می‌کند رو دست خورده است. البته من با به کار بردن لفظ سوپر استار در مورد بازیگران سینمای ایران احتیاط می‌کنم . زیرا بازیگران سوپر استار فیلم هایشان مخاطب میلیونی دارد و نه چند هزار نفری!

بازیگر “حس پنهان” با اشاره به تکراری و یکنواخت شدن بازی اغلب سوپر استارها‌سینما عنوان نمود: در این بحث علاوه بر بازی بدون خلاقیت سوپر استارها‌در نقش های تکراری ،کارگردانها‌هم در کارشان خلاقیتی ندارد و تعدادی فیلم با موضوعات تکراری و یکنواخت ساخته می‌شود.

بازیگر “ترش و شیرین” با اشاره به این نکته که در موفقعیت یک فیلم فقط حضور سوپر استار تعیین نماینده و مهم نمی باش افزود : قصه خوب و جذاب حرف اول و اخر را در کیفیت یک فیلم می‌زند . موقعی که نقش خوب و با دقت نوشته شده باشد بازیگر سوپر استار می‌تواند بازی خوبی ارائه کند و گرنه مجبور است دوباره خودش را در نقش های مشابه تکرار کند.

سلطانی با اشاره به بی انگیزه شدن بسیاری از سوپر استارها‌در بازی عنوان نمود: این بی انگیزگی سبب شده سوپر استار تلاش نکند تا سطح کارش را ارتقا ببخشند و موقعی که می‌بینند چه خوب بازی کند و چه بد پیشنهاد کاری دارد به خودش زحمت کار بهتر را نمی‌دهند و مدام با چهره های ثابت در فیلمها‌مختلف روبه رو هستیم.

این بازیگر درمورد علل کم کاریش در عرصه بازیگری افزود: جزو جماعت بازیگرانی نمی باشم که در مقطع فعلی در کانون توجه سینما باشم و انتخاب بشوم .دردورانی در بهترین های سینما و تلویزیون بازی داشتم و افسوسی برای کم کاریم نمی‌خورم و ترجیح می‌دهم که در عرصه تئاتر روی صحنه بروم . همیشه عاشقانه به بازی نگاه نموده ام و بر اثر اتفاق بازیگر نشده ام!
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.