سوپر من به قله پرفروش‌ها می‌رود

۲۵خردادماه،

به گزارش سینما پرس، تازهترین قسمت مجموعه فیلم‌های اکشن فانتزی «سوپرمن» (Superman) با عنوان «مردی از فولاد» (Man of Steel) توانست در اولین روز اکران خود در سینماهای آمریکای شمالی ۲۱ میلیون دلار را برای خود رقم بزند.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، ۲۱ میلیون دلار فروش به دست آمده در روز اول اکران این فیلم سینمایی در حالی رقم خورده است که «مردی از فولاد» در روز پنجشنبه هفته قبل تنها در تعداد محدودی از سالن‌های چند شهر بزرگ آمریکا به نمایش در آمد و این موضوع نشان می‌دهد که با بیشتر شدن سالن‌های نمایش این اثر در روز جمعه، شنبه و یکشنبه این فیلم اکشن فانتزی بتواند فروش بالایی را برای خود رقم بزند.

بسیاری از کارشناسان هالیوودی پیش بینی کرده‌اند که این فیلم سینمایی در هفته اول اکران خود بتواند فروشی برابر با ۱۲۵ میلیون دلار را در سینماهای آمریکای شمالی برای خود رقم بزند و پس از قسمت سوم «مرد آهنی» (Iron Man) دومین فیلم پرفروش تابستانی در هفته اول اکران باشد.

«مرد آهنی ۳» که تا به امروز توانسته فروشی برابر با یک میلیارد و ۱۹۹ میلیون دلار را برای خود رقم بزند، در اولین هفته اکران خود توانست فروشی برابر با ۱۷۴٫۱ میلیون دلار را به دست آورد.

زک اسنایدر کارگردان «مردی از فولاد» است و دیوید ای. گویر نیز فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته است. همچنین هنری کاویل در این پروژه در نقش «کلارک کنت» یا همان «سوپرمن» بازی می‌کند.

مایکل شانون، راسل کرو، کوین کاستنر و امی آدامز دیگر بازیگران مطرح و برجسته «مردی از فولاد» می باشند و کریستوفر نولان؛ خالق سه گانه «بت من» (Batman) نیز تهیه‌کننده این فیلم سینمایی است.

انتهای پیام/م/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.