“سوگلی” تروریست‌های سوریه کیست؟ + تصاویر

۱۹م دیماه ،

گزارش از سبب علاقه صهیونیست‌ها به خانم سکولار؛

سهیر الاتاسی، دختر یک خانواده بسیار مشهور سیاسی در سوریه است که به یکی از چهره‌های شاخص حامی تروریست‌ها و مخالفان اسد تبدیل شده است.

ممتازنیوز:”سهیر الاتاسی” (Suheir Al Atassi)، زن محبوب رسانه‌های غربی و بویژه صهیونیستی است. وی نایب رییس ائتلاف “دولت انتقالی سوریه” و دختر “جمال الاتاسی”، سیاست‌مدار  معروف سوری و از نزدیکان اسد  است، به گزارش “پایگاه خبری لیومو”، وی شخصی سکولار بوده و رابطه نزدیکی با فرمانده شورشیان مسلح “ارتش آزاد سوریه” دارد. 

الاتاسی که از سوریه فرار کرده است، مانند بسیاری دیگر از اشخاص مخالفان، در فرانسه زندگی می‌کند.

سهیر الاتاسی کیست؟

الاتاسی مشهورترین زن گروه مخالفان سوریه است و از نوامبر سال ۲۰۱۲ به عنوان نایب‌رییس مشترک دولت ائلافی مخالفان سوریه منسوب شده است. او قبلا مدیر انجمن انیترنتی جمال الاتاسی( پدر او) بود که از سال ۲۰۰۱، جنگ نرمی را علیه دولت اسد راه‌اندازی کرده بود. 

این زن سکولار، در دسامبر سال ۱۹۷۱ در یک خانواده سیاسی بسیار معروف در “حمص” به دنیا آمد. او دارای مدرک ادبیات فرانسه از دانشگاه دمشق است. 

در سال ۲۰۱۱، سهیر به یکی از شاخص‌ترین چهره‌های مخالف فعال در شورش‌های سوریه تبدیل شد. او در ماه مارس بعد از اینکه در برنامه‌ای در الجزیره مصاحبه کرد، دستگیر شد. به نقل از سایت کارنگی، الاتاسی نقش بزرگی در سرمایه‌گزاری و نمایندگی شورشی‌های سوریه در غرب دارد. 

باشگاه خبرنگاران

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.