سیاست دیکتاتورها کمدی سیاسی قرن

جام جم آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام این که اظهارات سیاست دیکتاتورهای عربی منطقه به کمدی سیاست قرن تبدیل شده است، یادآور شد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک مردم سالاری بر این کشورها محقق شود.

به گزارش روز  یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی لاریجانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق قبل از دستور با تبریک به مناسبت ولادت امام حسن (ع) تصریح کرد: پیامبر(ص) همیشه در سخنانشان می‌فرمودنداگر عقل در کسی مجسم شود همانا آن فرد حسن است.

وی در ادامه با اشاره به تحولات اخیر منطقه توضیح داد: استعفای کوفی عنان، سفرها و تماس‌های مقامات غربی با برخی سیاستمداران و حمایت تسلیحاتی این کشورها حکایت نقشه جدید غرب برای سوریه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مجوز این کشورهای غربی برای دخالت در امور دیگر کشورها به ویژه سوریه چیست؟ متاسفانه کشورهای غربی هم اکنون به شورای امنیت نیم بند هم پایبند نیستند.

وی با بیان این که آمریکا باید حداقل به قوانین نیم‌بند شورای امنیت پایبند باشد، گفت: به طور حتم آتش دخالت‌های کشورهای غربی در امور دیگر کشورها، نخست رژیم صهیونیستی را می‌سوزاند.

این نماینده مجلس نهم گفت: صهیونیست‌ها در چند وقت اخیر گنده‌گویی‌های زیادی را درباره ایران و حماس کرده‌اند که این نشاندهنده ترس این رژیم جعلی از ما است.

لاریجانی با تاکید بر این که هم اکنون شرایط برای کشورهای غربی در رابطه با دخالت در کشورهای دیگر فرق می‌کند تصریح کرد: تصور می‌شد که آمریکایی‌ها عاقل هستند و از نتایج گذشته مانند حمله به عراق و افغانستان عبرت می‌گیرند اما متاسفانه این موضوع صورت نگرفت.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.