سیاست مجلس برای رشد ۲٫۵ درصدی نرخ باروری تا سال ۱۴۰۴

فروردین ۱۴۰۳

سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به طرح جامع افزایش جمعیت و تعالی خانواده گفت: ‌هدف این طرح که از سوی تعدادی از نمایندگان ارائه شده و اکنون در حال بررسی است، نیل به نرخ باروری ۲٫۵ درصدی و رشد جمعیت در سال ۱۴۰۴ است.

” محمداسماعیل سعیدی” نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با افزایش میزان فرزندآوری و عدم کنترل جمعیت گفت: مقام معظم رهبری اخیرا بر این موضوع تاکید کرده و فرمودند اقدامات که تاکنون در خصوص افزایش جمعیت صورت گرفته، کافی نبوده است.   
 
وی افزود: مجلس در حال بررسی طرحی به عنوان طرح جامع افزایش جمعیت و تعالی خانواده است که رهبر معظم انقلاب نیز به این طرح اشاره کردند.   
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد:‌هدف این طرح که از سوی تعدادی از نمایندگان ارائه شد و اکنون در حال بررسی است، نیل به نرخ باروری ۲٫۵ درصدی و رشد جمعیت در سال ۱۴۰۴ است.   
 
سعیدی با اشاره به اهداف طرح جامع افزایش جمعیت و تعالی خانواده اظهار داشت: ارتقاء کیفی جمعیت و تثبیت آن، افزایش نرخ باروری، بهبود سبک زندگی در جامعه از جمله اهدافی است که در این طرح به آن اشاره شده است.   
 
وی در پایان تاکید کرد:‌این طرح همچنان در کمیسیون اجتماعی بوده و به صحن ورود پیدا نکرده است بنابراین با تاکیداتی که مقام معظم رهبری نسبت به افزایش جمعیت دارند این طرح باید با بازنگری بهتری مطرح شود. 
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.