سیامک اطلسی هم اول وزیر شاه شد

۲۶اردیبهشت،

سیامک اطلسی: ایفاگر “شاپور بختیار” و دوران ۳۷ روزه اول وزیری او در زمان خارج شدن شاه از ایران خواهم بود.

سیامک اطلسی، ایفاگر نقش “شاپور بختیار” در مجموعه “معمای شاه” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در قبل یکبار ایفاگر نقش شاپور بختیار بوده‌ام و براساس همان آشنایی قبلی بار دیگر این شخصیت را بازی می‌کنم. 

وی با اشاره به شخصیت شاپور بختیار تصریح کرد: بختیار به ۵ زبان خارجی نیز تسلط داشت و قرار بود که با «چه گوارا» دست به کارهای بزرگی زند. 

اطلسی در خصوص اول وزیری شاپور بختیار در مدت زمان ۳۷ روز اظهار داشت: بختیار با شرط اینکه شاه ۲ ماه ایران را ترک کند تا وضعیت آرام شود مقام اول وزیری را پذیرفت و برای گرفتن رای اعتماد به مجلس رفت. 
این دوبلور پیشکسوت سیما افزود: در آن زمان امام خمینی (ره) شورای انقلاب را تشکیل دادند و دیگرکاری از شاپور بختیار ساخته نبود و حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در هم شکستند. 
اطلسی با اشاره به سکانسهایی که باید در خصوص این شخصیت بازی کند گفت:‌ در خصوص شخصیت شاپور بختیار مطالعه‌های زیادی کردم و متوجه شدم که او خیلی فرصت رسیدن به هدف و آرزوهایش را نداشته است و با رفتن شاه هم نتوانست اوضاع مملکت را سامان دهد. 
بازیگر مجموعه پدر سالار ادامه داد: حدود ۵ سکانس از حضور بختیار در کاخ شاهنشانی گرفته شده است و به طور تقریبی ۱۲ سکانس دیگر مانده  که به احتمال زیاد کار و بازی من در معمای شاه تا دو ماه دیگر به پایان می‌رسد.
 
*ماندگاری معمای شاه برای نسل‌های آینده
 
وی با اشاره به ساخت سریال‌های متفاوت در خصوص حکومت پهلوی اظهار داشت: با وجود ساخت سریال‌های گوناگون در خصوص پهلوی‌ها، معمای شاه به دلیل برخورداری از واقعیت و به تصویر کشیدن لحظه به لحظه اتفاقات کشور در آن دوران، برای نسل‌های آینده ماندگار می‌شود.
* ادامه فیلمبرداری در کاخ نیاوران
 
اطلسی با اشاره به سکانس‌های در پیش رو تصریح کرد: سکانس‌های شاپور بختیار در کاخ نیاوران و دفتر شاه گرفته می‌شود و فیلمبرداری این سریال در کاخ سعد آباد هم ادامه دارد.
 
* محمدرضا ورزی همه تجربه خود را به کار گرفت
 
این بازیگر با اشاره به زحمات کاگردان معمای شاه اظهار داشت:‌ محمدرضا ورزی همه تجربه و تلاش خود را برای به تصویر کشیدن واقعیت زندگی محمدرضا شاه می‌کند و به طور قطع این سریال جز آثار ماندگار و فاخر شبکه یک سیما می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.