سیر صعودی بورسهای آسیایی

بورسهای آسیایی امروز سیر صعودی داشتند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، شاخصهای سهام در بورسهای آسیایی امروز سبز رنگ شد که نشانه رشد آنها است . انتشار خبرهای مربوط به رشد اقتصادی چین، سبب شد بازارهای بورس آسیایی نفس راحتی بکشند و همین مساله علت اصلی بالارفتن شاخص سهام در بورس های قاره کهن بود. امروز شاخص سهام نیکی در بورس توکیو با  پنج صدم درصد معادل چهل ممیز یازده صدم واحد افزایش به هشت هزار و هفتصد و بیست و چهار ممیز دوازده صدم رسید.
شاخص سهام هنگ سنگ در بورس هنگ کنگ با سی و پنج صدم درصد  معادل شصت و هفت ممیز پنجاه و دو صدم واحد افزایش، به رقم نوزده هزار و نود و دو ممیز شصت و سه صدم واحد رسید.
بورس استرالیا  نیز وضعی همانند توکیو داشت بطوریکه شاخص سهام اس اند پی دویست در بورس سیدنی با  سی و پنج  صدم درصد معادل چهارده ممیز بیست صدم واحد افزایش به چهار هزار و هشتاد و دو ممیز بیست صدم واحد رسید. شاخص سهام شانگهای کامپوزیت با یک صدم درصد معادل بیست و چهار  صدم واحد افزایش به دو هزار و یکصد و هشتاد و پنج ممیز هفتاد و سه صدم واحد رسید.
شاخص سهام کاسپی در بورس کره جنوبی با یک ممیز پنجاه و چهار صدم افزایش معادل بیست و هفت ممیز پنجاه صدم واحد به یکهزار و هشتصد و دوازده ممیز هشتاد و نه صدم واحد رسید.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.