سیلوا:هرگز نخواستم میلان را ترک کنم

 تیاگو سیلوا به موفقیت میلان در فصل پیش رو بسیار خوشبین است و اعلام میکند که وی تمایلی برای ترک میلان به سوی پاری سن ژرمن نداشته است. سیلوا در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت از ماجراهای پیش آمده میگوید: هر آنچه در نشریات و روزنامه ها مطرح شد، واقعیت داشت. اما من هرگز به ترک میلان فکر نکرده ام، طبیعی است که پیشنهاداتی از سوی باشگاه های مختلف دریافت شده است. من با لئوناردو صحبت کردم، و او به من از پروژه جدید در پاری سن ژرمن گفت.

 من از او چیزهای زیادی فرا گرفته ام، همان طور که به تازگی از آلگری نکات بسیاری یاد گرفتم. من همچنین با کارلو آنجلوتی، سرمربی پاری سن ژرمن نیز، وارد مذاکره شدم و او به من گفت که این باشگاه در مسیر قرار گرفتن در رده بزرگترین باشگاه های اروپا قرار دارد. من همچنین در این مورد با آدریانو گالیانی نیز صحبت کردم، و از اطمینانی که به من داشته اند، از وی تشکر کردم.

 بازیکنانی مانند زلاتان ابراهیموویچ، روبینیو، آنتونیو کاسانو، الکساندر پاتو، و ماریو یپس، بازیکنانی که به آنها احساس نزدیکی بیشتری میکنم، نیز به من توصیه کردند تا در میلان بمانم. من به قدرت میلان در فصل پیش رو کاملا اطمینان دارم، تغییرات زیادی در تیم به وجود نیامده است، اما این مساله باعث میشود تا ما هماهنگی بهتری با یکدیگر داشته باشیم.

 تیاگو سیلوا به تازگی قرارداد خود را با میلان تمدید کرد. پیش از این قرارداد این مدافع برزیلی تا سال ۲۰۱۶ اعتبار داشت. که در قرارداد جدید حضور او در میلان تا سال ۲۰۱۷ تمدید شده است، و همچنین دستمزد وی از ۴ میلیون یورو به ۶ میلیون یورو در سال افزایش یافته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.