سینمای ایران اسباب عزت و غرور ما در دنیا شده است/ برخی بدنبال منافع سیاسی در سینما هستند

جهانگیر الماسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سینمای ایران در سطح بین‌الملل با معرفی درست فرهنگ ایرانی و هم‌چنین دین اسلام اسباب عزت، غرور و افتخارآفرینی ما را فراهم آورده است.

جهانگیر الماسی، بازیگر سینما،‌ تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: علت اصلی درگیری‌ها و کشمکش‌های اخیر در سینما، با نگاهی مثبت به این قضیه، ریشه در دغدغه‌های فرهنگی افراد نسبت به سرنوشت سینمای ایران دارد، تک تک افراد خانواده ی سینما اهل تفکر، دل سوخته و حساس هستند اما فقدان تعامل جمعی این افراد مسبب اصلی این اتفاقات شده است.
وی ادامه داد: در نگاهی منفی به این قضیه به این موضوع می‌رسیم که برخی افراد با دنبال کردن متاع و منافع سیاسی خود، خواهان لطمه‌زدن به سینمای ایران هستند و در این راستا نیز از مقصر جلوه دادن رئیس سازمان سینمایی و توهین کردن به ایشان پرهیز نمی‌کنند.
الماسی اظهار داشت: سینمای امروز ایران و همچنین صدا و سیما  در سطح بین‌المل با معرفی درست فرهنگ ایرانی و همچنین دین اسلام اسباب عزت، غرور و افتخارآفرینی ما را فراهم آورده‌اند.
وی افزود: راهکار اصلی برای حل این درگیری‌ها اعتماد کردن به خانواده‌ی سینمای ایران و سردمداران آن است و امروز نیاز به سینما بیش از گذشته برای دراختیار قرار دادن اطلاعاتی در زمینه‌ی خوب زندگی کردن به مردم احساس می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.