سینماگران باید دین خود را به انقلاب ادا کنند

سینماگران ما با وجود حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ساخت فیلم‌های انقلابی باید دین خود را به انقلاب اداکنند.

محمد زرین دست کارگردان سینما به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:‌ حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سینما‌گران تولیداتی که با موضوع انقلاب ساخته می‌شود در شرایط فعلی سینما جای تامل دارد.

وی افزود: ساخت فیلم‌هایی برگرفته از تاریخ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی ما در بیان رخدادهایی مانند انقلاب و دفاع مقدس هزینه‌های زیادی روی دست سینماگران ما می‌گذارد.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون تصریح کرد: با پول‌های شخصی نمی‌توان فیلمی خوب در حوزه تاریخ ساخت، زیرا در کنار استفاده از بهترین امکانات باید پول کلان هم خرج کرد.

زرین دست اضافه کرد: ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان به حساب می‌آید، که این امنیت حاصل انقلاب اسلامی است، و من به عنوان یک فیلمساز دین خاصی نسبت به این نظام دارم.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون ادامه داد: قشر فیلمساز ما باید در مسیر تولید آثار انقلابی قدم بردارد اما این امر بدون حمایت مسئولان امکان‌پذیر نیست.

زرین دست ابراز داشت: با بودجه کم نمی‌توان اثری ماندگار تولید کرد که بتواند با نمایش بین‌المللی ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را به تصویر بکشد.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون اظهار داشت: استقبال کننده از فیلم‌های انقلابی در دنیا زیاد هستند و سینمای ایران می‌تواند با ساخت چنین آثاری جای خود را در جوامع انقلابی باز کند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.