سپاهان ایران والاهلی عربستان حریفان دشوار برای یکدیگر

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه کشی این مرحله ازلیگ قهرمانان آسیا عصر پنجشنبه با حضور نمایندگان تیم های حاضر در این دور ازمسابقات، در محل کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد.

رسول خوروش مدیر تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با ایرنا نسبت به صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا ابراز امیدواری کرد.

وی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی گفت: به صعود از این مرحله بسیار امیدواریم.

این مسوول در تیم فوتبال سپاهان اصفهان همه تیم های حاضر در این مرحله را قدرتمند دانست و گفت: برای موفقیت باید برای روبرو شدن با هرتیمی آماده بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دو بار با الاهلی بازی کرده ایم کادر فنی و بازیکنان شناخت خوبی از این تیم عربستانی دارند و به موفقیت امید داریم.

وی همچنین با اشاره به وضعیت تیم سپاهان نیز اظهار داشت: این تیم برای قهرمانی در آسیا آماده شده است و امیدواریم با موفقیت بتوانیم باعث افزایش اعتبار فوتبال ایران در آسیا شویم.

طارق کیال مدیر تیم الاهلی عربستان نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا تیم سپاهان را تیم بسیار خوبی در آسیا دانست و گفت: الاهلی برای پیروزی در این مسابقه تلاش می کند.

وی با اشاره به برگزاری دو بازی در برابر سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، خاطرنشان کرد: خاطره خوبی از میزبانی سپاهان در اصفهان داریم و تلاش می کنیم بازی خوبی با این تیم برگزار کنیم.

آساق**۳۳۵**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۳۹۲۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.