سپند امیرسلیمانی در اتاق عمل + عکس

سپند امیر سلیمانی که در حال حاضر مشغول بازی در سریال اتاق عمل مهران مدیری است پیش‌بینی کرد این مجموعه مانند دیگر آثار مهران مدیری اثری پرمخاطب شود.

سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره شرایط این روزهای خود گفت : خدا را شکر که نسبت به ماه‌های گذشته خیلی بهتر شدم و بعد از یک دوره سخت حدود چهار ماه که مدام در مسیر منزل و بیمارستان بود، شرایط مساعدی دارم و دوباره با انرژی فعالیت خود را شروع کردم و مشکل خاصی وجود ندارد و در حال حاضر هم مشغول همکاری با مهران مدیری در مجموعه «اتاق عمل» هستم که مقابل دوربین رفتم و فکر می کنم که این مجموعه هم مانند آثار قبلی مدیری با استقبال خوبی مواجه شود.
اتاق عمل مدیری

اتاق عمل مدیری

وی در ادامه درباره اینکه در سال جاری هیچ فیلم سینمایی را در کارنامه خود نداشته گفت: شاید من جزو بازیگرانی هستم که در دسته بندی بازیگران تلویزیون محسوب می شوم ، اما باید عنوان کنم که فارغ از اینکه مدعی باشم که بازیگر خیلی سطح بالایی هستم، اما شعار نمی‌دهم و از جایگاه فعلی خودم راضی هستم و معتقدم که در این راه وقتی راضی به رضای خداوند باشی اتفاق خوبی خواهد افتاد و خودش در این مسیر تو را همراهی می کند که این اتفاق برای من افتاده است.

سپند امیر سلیمانی

سپند امیرسلیمانی

امیرسلیمانی در پایان گفت: من صمیمانه از شما و همه کسانی که در این مدت جویای حال من بودند تشکر می کنم و از کسانی هم که حالم را نپرسیدند هیچ دلخوری ندارم. با توجه به اینکه سال‌هاست در این حرفه مشغول فعالیت هستم ، می دانم که احوال دیگران را پرسیدن کار بسیار بزرگی است، اما نپرسیدن حال دیگران فضیلت نیست و در مجموع متشکرم از همه دوستان.


ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.