سکه های آتی در بانک سامان توزیع می شود

بینا- فروشندگان سکه آتی روز سه شنبه ۲۶ مهرماه جاری و خریداران سکه نیزموظف هستند روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه نسبت به انجام تعهدات فروش و خرید خود در محل بانک سامان اقدام کنند.
به گزارش بینا،‌ مدیریت قراردادهای مشتق کالایی در بورس کالا اعلام کرد: فرایند تحویل سکه طلا در قراردادهای آتی مهرماه ۹۱ در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه مطابق با ضوابط تعیین شده انجام می پذیرد لذا کلیه مشتریان فروشنده و خریدار دارای موقعیت نعهدی باز موظفند بر اساس ضوابط اعلام شده جهت تحویلسکه خود اقدام نمایند.
گفتنی است فروشندگان موظف شده اند از ساعت ۲۰ لغایت ۲۴ روز سه شنبه ۳۵/۷/۹۰ طی تماس تلفنی با مرکز سامان ارتباط به شماره ۰۲۱۶۴۲۲،‌نسبت به اعیین وقت جهت تحویل سکه در بانک سامان به نشانی خیابان ولیعصر بعد از جام جم نرسیده به چهارراه پارک وی کوچه ترکشدوز شماره ۲ ساختمان ادارات مرکزی طبقه ششم مدیریت امور بانکداری شرکتی اقدام نمایند.
همچنین تحویل سکه به صورت ۱۰ و یا مضربی از ۱۰ قطعه خواهد بود بنابراین بان از دریافت مقادیر کسر قرارداد به عنوان مثال ۱۸ یا ۹ قطعه خود داری خواهد کرد.
خریدارانی نیز که نسبت به پرداخت وجه قرارداد اقدام نموده اند می توانند بر اساس وقت تعیین شده از ساعت ۸ لغایت ۱۴ روز  پنجشنبه مورخ ۲۷/۷/۹۱ با مراجعه به بانک سامان اقدام به دریافت سکه خود نمایند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.