سکوت مجامع بین‌المللی مهر تاییدی بر بی‌عدالتی در عملکرد آن‌ها است

دبیرکل دفتر تحکیم وحدت ضمن انتقاد از عملکرد سوال برانگیز مجامع بین‌المللی گفت: سکوت آنان به منزله اثبات ناعادلانه بودن عملکرد مجامع بین المللی است.

مهدی امیریان دبیر کل دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به فجایعی که این روزها نسبت به مردم میانمار صورت می‌گیرد، گفت: نسل کشی مردم مسلمان میانمار در حالی رخ داده است که رسانه ها و نهادهای بین‌المللی در مقابل این جنایت بشری سکوت کرده اند.

وی در ادامه با انتقاد از سکوت سوال برانگیز مجامع بین المللی در برابر پایمال شدن حقوق فطری یک عده انسان مظلوم اظهار داشت: سکوت مدعیان حقوق بشر نسبت به کشتار بی رحمانه مسلمانان در میانمار در حالی صورت می‌گیرد که اگر ذره ای از منافع ایادی غرب و آمریکا به خطر بیفتد، فریاد نقض حقوق بشر در اینگونه مجامع بلند می شود که این امر نشان دهنده تناقض در رفتار آنان است.

امیریان در ادامه به نقش صلح طلب ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: دستگاه دیپلماسی ایران باید باهمه ظرفیت های قانونی خویش از ادامه این جنایت فجیع بشری جلوگیری کند.

وی ضمن همدردی با مسلمانان میانمار درباره شدت گرفتن حملات دولت برمه در ماه مبارک رمضان گفت: امیدوراریم هر چه زودتر این هلوکاست واقعی متوقف شود.

دبیر کل دفتر تحکیم وحدت در پایان خاطر نشان کرد: سردمداران اروپایی با سکوتشان مهر تاییدی بر سیاست های ننگین خود زده اند.

انتهای پیام /ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.