سکوت محض ملی پوشان دربارهٔ شایعه قرارداد کروش و آفریقای جنوبی/ این بار شایعه واقعیت پیدا می کند؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – بازیکنان تیم ملی و اعضای کادرفنی همگی شایعه قرارداد قریب الوقوع کارلوس کروش و تیم ملی آفریقای جنوبی شنیدند اما…

به گزارش ممتاز ؛ خبر قرارداد کارلوس کروش با آفریقای جنوبی از ماه ها قبل به صورت شایعه ای بارها طرح می شد. اینکه او بعد از جام جهانی در تهران نمی ماند. تقریبا چند ماهی بود که فدراسیون ایران مدام از بی پولی می گفت. از اینکه نمی تواند دستمزد پیشنهادی سالانه یک میلیون  و ۸۰۰ هزار یورویی سرمربی را بپردازد. رقمی که سالانه بیش از ۷ میلیارد تومان می شود. کفاشیان رئیس فدراسیون ایران مدام این جمله را تکرار کرد تا جایی که کارلوس کروش بگوید اصلا کسی با او حرف از مسائل مالی نزده است اما مدام ارقام را برایش تکرار می کنند. حالا در شرایطی که کفاشیان از آمادگی فدراسیون ایران برای تمدید قرارداد با کروش سخن به میان می آورد ، رسانه های آفریقای جنوبی از جدایی قطعی سرمربی می گویند. چیزی که تقریبا خیلی شفاف در آخرین مصاحبه سرمربی با خبرگزاری ایسنا هم به آن اشاره شده بود. 

رسانه های آفریقایی از این نوشتند که کروش دوباره به آفریقای جنوبی بر می گردد تا هدایت «بافانا بافانا » را بر عهده بگیرند. کروش اما در روزی که این خبر اعلام شده درگیر بازی تیمش با آنگولا بود. سرمربی فعلا به جام جهانی فکر می کند. سومین جام جهانی زندگی اش . او شاید در این ۸ سالی که تا ۷۰ سالگی فرصت دارد ، می خواهد رکورد ۵ جام جهانی را برای خود ثبت کند تا از این نظر رکورددار دنیا باشد. 

بعد از بازی تیم ملی و آنگولا درحالی که خبر قرارداد قریب الوقوع کروش همه جا در اردوی تیم ملی پیچیده بود ، کسی در این باره حرفی نمی زد. همه سکوت کرده بودند. تیم ملی با کروش حالا به تهران رسیده و باید دید این بار شایعه جدایی او از تیم ملی رسمی می شود؟

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.