سکون در مدیریت‌ها منجر به انجماد خلاقیت‌ها می‌شود

۱۶م اسفند ،

154-10.jpg

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اعتقاد بر توجه به زمان در مدیریت اشخاص، گفت: تغییر مدیریت در سیستم و سازمان امری بدیهی و ضروری است.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، علیرضا فیروزفر با اشاره به تحولات مدیریتی دانشگاه آزاد، با تاکید بر اینکه موضوع زمان در مدیریت نهادها و سازمان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: گاهی اوقات طولانی شدن دوره‌های مدیریت از یک سو ممکن است سبب سکون و ایستایی سیستم شود و از سوی دیگر مسایل حاشیه‌ای به بار می‌آورد.

وی با بیان اینکه تغییرات مدیریتی معمولا در جهت پویایی و تحرک سیستم انجام می‌شود، اظهارکرد: خلاقیت‌های فردی و گروهی، زمانی به شکوفایی می‌رسند که با مؤلفه تحرک همراه باشند، بنابراین سکون و سکوت به انجماد خلاقیت منجر می‌شود.

دبیر هیات امنای واحدهای دانشگاه آزاد استان زنجان با تاکید بر اینکه تغییرات مدیریتی سبب تحرک و رشد سریع در بعد کیفی و ارتقای شاخص‌های دانشگاه آزاد به ویژه در بعد فرهنگی شده است، خاطرنشان کرد: توجه به موضوعات فرهنگی و ارزش‌های اسلامی در کنار مسائل علمی و پژوهشی، شعار اساسی مدیران تازه دانشگاه آزاد است، بنابراین همه مسئولان باید در راستای این هدف مهم حرکت کنند.

رییس دانشگاه آزاد زنجان در پایان، گفت: فرهنگ و ارزش‌های بنیادین انقلاب اسلامی و ولایت‌ فقیه، مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه وزارت علوم است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.