“سگ‌های آموزش دیده اروپایی برای سرکوب تظاهرکنندگان در کویت به خدمت گرفته می‌شوند”

۲۸م آذر ،

یکی از نمایندگان سابق پارلمان کویت اعلام کرد که مسوولان قصد دارند از سگ‌های آموزش دیده اروپای شرقی برای مقابله با تجمع‌های مسالمت آمیز استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه وطن چاپ آمریکا، ولید الطبطبائی، یکی از نمایندگان سابق پارلمان کویت بر اساس اطلاعات به دست آمده، اظهار کرد که یک هیات امنیتی به کشورهای اروپای شرقی که در استفاده از ابزارهای شکنجه خبره می باشند، اعزام شده و این هیات قرار است سگ‌های آموزش دیده را برای مقابله با تجمع‌های مسالمت آمیز مردم با خود به کویت بیاورد.

در همین راستا خالد السلطان، معاون رئیس پارلمان سابق کویت اعلام کرد: اگر این خبر مبنی بر سفر فرماندهان وزارت کشور برای خرید سگ درست باشد، ما می‌گوییم که برخوردهای دولت بسیار بدتر از آن چیزی است که تصور می‌کردیم.

السلطان در ادامه افزود: مردم را به استفاده از روش‌های غیرمسالمت آمیز وادار نسازید چرا که در این صورت علاوه بر آسیب رساندن به کشور، شما جزو اولین آسیب دیدگان خواهید بود.

وی خاطرنشان کرد: رخدادهای کشورها ثابت کرد که راه حل امنیتی یک راه حل نیست، بلکه اقدامی خرابکارانه است و کشور را نابود می‌سازد.

السلطان تصریح کرد: بیندیشید و پیش از آنکه زمان از دست برود به راه درست بازگردید و از این راهکار دوری کنید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.