سیدحسن نصرالله: حزب‌الله در آمادگی کامل است

۱۰اردیبهشت،

al.JPG

سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به موضوعات مختلفی نظیر مسأله فلسطین، درگیر‌ی‌ها در سوریه و مداخله‌جویی‌های بعضی جناخ‌های خارجی در این درگیری‌ها پرداخت.

این سخنرانی هم‌اکنون در شبکه‌های خبری مختلف از جمله المنار و العالم در حال پخش است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: هر کسی در لبنان یا خارج از کشور این توهم را در سر می‌پروراند که مقاومت در زمان ضعف خود قرار دارد، کاملا اشتباه می‌کند و ما در آمادگی کامل قرار داریم.

سید حسن نصرالله به رژیم صهیونیستی دربارهٔ مبادرت ورزیدن به هرگونه ماجراجویی تازه در لبنان اخطار داد و افزود: مقاومت لبنان آماده دفاع است.

وی تاکید کرد: ما در هر جنگی که در آینده رخ دهد، پیروز خواهیم بود و همه باید بدانند که هیچ محاسبه اشتباهی نکنند.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: به تازگی بسیج تبلیغاتی و رسانه‌ای گسترده‌ای علیه ما آغاز شده است تا مواضع و رفتار ما را مخدوش کند و به آن ضربه بزند ولی عوامل آن در تحقق اهداف مد نظر ناکام ماندند و ناکام باقی خواهد ماند.

نصرالله تاکید کرد، خبرها انتشار یافته دربارهٔ کاروان شهدای وابسته به حزب‌الله در سوریه، دروغ محض است.

وی گفت: ما در هیچ زمانی شهدای خود را مخفی نمی‌کنیم و خبرها انتشار یافته دربارهٔ کاروان شهدای حزب‌الله در سوریه بخشی از جنگ تبلیغاتی علیه ما و دروغ‌پردازی تعمدی و مغرضانه است. هر کسی از ما در هر مکانی شهید شود، به طور علنی وی را تشییع جنازه و به آن افتخار می‌کنیم.

خبر در حال بروزرسانی…


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.