سیدصالحی: درگیری با نورمحمدی را تکذیب می‌کنم/ دایی گفت نباید گسترش را دست کم بگیریم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – سید مهدی سیدصالحی مهاجم بلندقامت پرسپولیس درگیری با رضا نورمحمدی را در تمرین روز سه شنبه تکذیب کرد.

سید مهدی سیدصالحی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین؛ در خصوص خبر درگیری اش با نورمحمدی می گوید: «من این خبر را تکذیب می کنم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده که بعضی از پایگاه اینترنتی ها و روزنامه ها چنین خبری را منتشر کرده اند. من جدا از پرسپولیس ۵ سال با نورمحمدی همبازی بودم و با او دوست هستم. اینکه می گویند ما در تمرین درگیر شدیم اصلا صحت ندارد.»

او در ادامه حرف هایش در خصوص بازی با گسترش فولاد تبریز تاکید می کند: «گسترش تیم خوبی است و مربی جوانی دارد که همبازی من بوده است. آنها در زمین مسابقه بسیار با انگیزه می باشند و دوندگی بسیاری دارند. گسترش مقابل سپاهان و استقلال نشان داد که تیم خطرناکی است و دایی هم به ما گفته که نباید حریف را دست کم بگیریم و تحت هر شرایطی باید برنده از زمین خارج بیاییم.»

او در مورد اینکه بعضی پرسپولیس را مدعی قهرمانی نمی دانند می گوید: «بگذارید ما را مدعی ندانند.پرسپولیس کار خودش را می کند و ما می خواهیم امسال بهترین نتایج را بگیریم و در نهایت به قهرمانی برسیم. ما کار سختی داریم چون تیم های دیگر هم به دنبال قهرمانی می باشند ولی تا آخرین هفته می جنگیم تا هواداران را با قهرمانی در لیگ خوشحال کنیم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.