سیدمهدی هاشمی: برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری زود است/جبهه پایداری تا کنون اعلام موضع رسمی نکرده است

سیدمهدی هاشمی در گفت و گو با خبرآنلاین در رابطه با انتخابات شوراها که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه سال آینده برگزار می شود، گفت: در سال های اخیر توجه احزاب و تشکل ها به انتخابات شوراها و عملکرد این شورا بیشتر شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که احزاب و تشکل ها در سال های اخیر توجه مردم را به شوراها جلب کرده و تلاش کرده اند مردم را به سمت شوراها هدایت کنند، افزود: البته عملکرد مثبت شوراها در سال های اخیر هم تا حد زیادی باعث اعتماد سازی میان مردم شده است و مردم واقعا نتیجه اراده خودشان را در عملکرد شوراها ببینند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: امیدوارم موضوع انتخابات شوراها در میان احزاب و تشکل ها مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و شوراها نیز روی گزارش عملکرد خود و دستاوردهایشان اطلاع رسانی بهتری کنند.
وی همچنین درباره پتانسیل های شوراها و اهمیت آن گفت: بخث خصوصی سازی یکی از مهم ترین مسائل امروز کشور است و شوراها می توانند در این زمینه نقش موثری را ایفا کرده و به عنوان یکی از کلیدی ترین بخش ها در این زمینه مطرح شوند.
وی همچنین درباره انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: هنوز ورود به مسائل انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام است و با توجه به این که دغدغه های مهم تر و واجب تری همچون مسائل اقتصادی داریم و در الویت قرار گرفتن انتخابات از هم اکنون ممکن است مسائل روز کشور را تحت الشعاع قرار دهد.
هاشمی همچنین درباره حضور جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: جبهه پایداری تا کنون اعلام موضع رسمی در زمینه حضور در انتخابات نداشته است.
/۲۷۲۹۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.