سیدهاشمی: رابطه مخابرات و وزارت ICT باید رابطه پدر و فرزندی باشد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: امیدواریم حضور عمیدیان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سبب حل مشکلات اپراتورها شود و منافع دولت، مردم و اپراتورها با هم تأمین شود.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سید هاشمی در آیین تودیع و معارفه نماینده دولت در هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: موفقیت ایشان در هر سنگری که باشد، موفقیت ارتباطات کشور خواهد بود، از اینرو برای ایشان آرزوی توفیق داریم.
 
وی حضور جهانگرد را به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران و نماینده دولت در شرکت و جایگزین عمیدیان سبب خیر و برکت برای مخابرات دانست و افزود: با تجربه ای که ایشان در حوزه فناوری اطلاعات دارند، امیدواریم بتوانیم حداکثر بهره را برای تقویت حوزه IT شرکت از دانسته های علمی ایشان ببریم.
 
رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه جایگاه و سمت برای انسان ماندنی نخواهد بود گفت: تنها عملکرد انسانها است که ماندنی ست، لذا امیدواریم در مسؤولیتی که تک تک ما داریم بتوانیم مقابل آحاد ردم سربلند باشیم.
 
سید هاشمی به نقل از رابطه پدر و فرزندی شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات تأکید کرد و افزود: اگر این رابطه محقق شود، خروجی کارها هم بر این اساس برای هر دو قابل قبول خواهد بود.
 
گفتنی ست، در این مراسم که صبح امروز ۱۷ مهر ۹۲ انجام شد، جهانگرد به عنوان عضو هیأت مدیره و نماینده دولت در ترکیب هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی و از زحمات و خدمات علی اصغر عمیدیان توسط رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران تقدیر به عمل آمد. 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.