سید جلال حسینی: بنگر حق دارد ناراحت باشد/رفاقت گل‌محمدی با بازیکنان روند تیم را عوض کرد

۳۰ام بهمن ،

25-10.JPG

مدافع پرسپولیس به محسن بنگر حق می‌دهد که از شعارهای هواداران سپاهان ناراحت باشد هرچند که خود او ناراحتی از این مسئله ندارد.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ بازی روز قبل پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد: دیروز دو تیم بزرگ لیگ مقابل هم قرار گرفته بودند و ما شاهد بودیم که هر دو تیم خوب بازی کردند. ما انگیزه‌های بسیاری در این بازی داشتیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم در همان نیمه اول کار را برای سپاهان تمام کنیم.

وی افزود: در این بازی‌ هم مانند دیدارهای قبل فرصت‌های گلزنی بسیاری داشتیم. خوشبختانه آخرین موقعیت ما تبدیل به گل شد و سه امتیاز شیرینی را به دست آوردیم. همه بازیکنان زحمت کشیدند. امیدوارم تا پایان فصل هم روند تیم‌مان همین طور بماند و کم‌کم در جدول صعود کنیم.

مدافع پرسپولیس دربارهٔ قضاوت بازی این تیم برابر سپاهان و اعتراض اصفهانی‌ها به داور بازی گفت: من همیشه سعی می‌کنم دربارهٔ داوری صحبت نکنم. ما بازیکن هستیم و باید وظیفه خودمان را انجام دهیم. اتفاقا در یک صحنه که من با سوکای درگیر شده بودم، داور به درستی به ما کارت داد. هر دو در آن صحنه اشتباه کردیم.

حسینی دربارهٔ شعارهای هواداران سپاهان علیه خود و محسن بنگر گفت: من سه سال خوب با سپاهان داشتم و در هر سه سال با این تیم قهرمان شدم. در آنجا هدفم قهرمانی بود و هواداران سپاهان هم نقش مهمی در آن قهرمانی‌ها داشتند. با این حال اگر چیزی هم به من گفته‌اند اصلا ناراحت نیستم. از آن‌ها تشکر می‌کنم. فوتبال همین است. وقتی از تیمی به تیم دیگر می‌روید ممکن است چنین شرایطی به وجود بیاید.

وی دربارهٔ ناراحتی محسن بنگر از شعارهای سپاهانی‌ها هم به ایسنا گفت: محسن حق دارد که از این شعارها ناراحت باشد. من سه سال در سپاهان بودم اما بنگر ۸ سال در این تیم بازی کرد. در این ۸ سال بنگر، سر و پا و چشم و همه بدن خود را برای سپاهان گذاشته بود و انواع و اقسام مصدومیت‌های مختلف را در این تیم تجربه کرد.

حسینی در پاسخ به این سوال که چقدر برای گرفتن سهمیه آسیا در لیگ برتر امید دارید، گفت: ما در نیم فصل اول مشکلات بسیاری داشتیم. معمولا تیم‌هایی که در قعر جدول می باشند، کار سختی برابر رقبا دارند. به طور مثال ذوب آهن در بازی قبلی‌اش برابر مس چندین موقعیت خوب داشت اما گل نزد، از آن طرف حریف با دو فرصت به گل رسید. وقتی تیمی بد آغاز کند، دیگر نمی‌تواند خود را از انتهای جدول نجات دهد. اما ما با وجود اینکه فصل را بد آغاز کردیم، در ادامه به خودمان آمدیم و الان چند هفته است که نباخته‌ایم.

وی ادامه داد: از زمانی که گل‌محمدی آمد به سبب شناختش از بازیکنان و رفاقتی که با آنها داشت، روند تیم عوض شد. از همه مهم‌تر موفقیت پرسپولیس در چند هفته قبل به خاطر حمایت‌های هواداران است که در هر بازی تا دقیقه ۹۰ ما را تشویق می‌کنند.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در پایان گفت: ما در شرایطی نیستیم که به جدول فکر کنیم. باید بازی به بازی جلو برویم. جمعه بازی سختی با آلومینیوم در بندرعباس داریم. با تمرکز روی هر بازی و ریکاوری خوب پیش از هر بازی که تا به حال به وسیله کادر فنی به خوبی انجام شده، می‌توانیم در بازی‌های بعد هم نتایج مناسبی بگیریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.