سید جلال حسینی: می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم

۲۵م دیماه ،

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس می‌گوید، این تیم می‌تواند در لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ تساوی بدون گل تیمش برابر صبای قم در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار کرد: “ما تیم برتر میدان بودیم. همه دیدند که برای برد به قم آمده بودیم. موقعیت‌های بسیار خوبی هم روی دروازه حریف خلق کردیم اما دیروز فوتبال روز بد خود را به ما نشان داد وگرنه حق ما بود که بازی را ببریم. توپ و میدان را در اختیار داشتیم و فکر می‌کنم در دفاع هم خوب کار کردیم. واقعا حیف شد در روزی که از حریف سرتر بودیم، نتوانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.”

حسینی دربارهٔ تاثیر زمین ورزشگاه یادگار امام در بازی دو تیم گفت: “کاری به زمین نداشتیم و بازی خودمان را انجام دادیم. همان‌طور که دیدید، بهتر از صبا هم بازی کردیم اما کمی بدشانس بودیم.”

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند در این فصل لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند یا خیر، گفت: با روندی که آغاز کرده‌ایم، به نظر من کسب سهمیه آن‌چنان سخت نیست. اگر به جدول نگاه کنید، فاصله بسیاری با تیم‌های بالای جدول نداریم و در بازی‌های بعد با همین روند می‌توانیم به رتبه‌های بالای جدول برسیم.”

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.