سیستم کی روش هم علی اصغری است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان معتقد است تیم کارلوس کی روش هم با سیستم علی اصغری و بکش بکش بازی می کند.

خداداد عزیزی پس از شکست یک بر صفر تیم ملی مقابل ازبکستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: iبه پیروزی تیم ملی در بازی با ازبکستان بسیار امیدوار بودم، اما برخلاف صحبتهای جلالی در پایان بازی اعتقاد دارم تیم ملی در بازی امشب اصلا خوب بازی نکرد زیرا تیمی که خوب بازی میکند برنده بازی است.

وی در ادامه گفت: ما در این بازی تنها دو موقعیت گل داشتیم، اما ازبکی ها بسیار خوب بازی کردند و روی ضربات ایستگاهی با برنامه عمل کردند و iبه گل رسیدند در حالیکه تیم ما برای ضربات ایستگاهی هیچ برنامه ای نداشت.

عزیزی تصریح کرد: هم اکنون جدی ترین رقیب ما برای صعود iبه جام جهانی همین ازبکستان است؛ آنها دو بازی ساده در خانه مقابل لبنان و قطر دارند اما ما باید دو بازی سخت با قطر و کره در زمین حریف برگزار کنیم و این در حالیست که کره شانس اول صعود است و راه خود را از ایران و ازبکستان جدا کرده است.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص تاثیر نبودن کی روش روی نیمکت تیم ملی در این نتیجه گفت: این نتیجه ربطی iبه نبود کی روش نداشت، تیم ملی ۱۵ روز در اردو بود و در این مدت هر حرفی می خواست iبه بازیکنان زده شود، زده شده و نیازی iبه حضور وی در لب خط نبود.

وی یادآور شد: ما در این بازی اصلا خوب بازی نکردیم، ازبکستان در خانه iبه ما باخت ولی خوب بازی کرد در حالیکه در بازی امشب iبه غیر از یک گل مشکوک و یگ گل آفسایدی که ما زدیم دیگر موقعیت صد در صدی برای گلزنی نداشتیم.

عزیزی عنوان کرد: امیدوار بودم با آمدن کی روش نوع فوتبال ما عوض شود و دیگر شاهد فوتبال علی اصغری و بکش بکش نباشیم ولی فکر کنم فوتبال ما با قبل هیچ تغییری نکرده است.

وی در پاسخ iبه این سوال که آیا با رفتن کی روش و کفاشیان وضعیت ما iبهتر می گردد یا خیر؛گفت: اگر قرار است کی روش را برکنار کنیم باید شخصی که جایگزین وی می گردد از او iبهتر باشد و با برنامه در این خصوص عمل کنیم؛ یا اگر قرار است کفاشیان برود چه کسی قرار است جایگزین وی شود؟ اگر گزینه ای داریم که می تواند فوتبال ما را نجات دهد بیاید اما iبه طور مثال با حضور مربیان داخلی  چه معجزه ای رخ می دهد؟

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: iبه طور کلی شکل فوتبال ما غلط است و اشتباه را با اشتباه جبران می کنیم؛ اکبر محمدی سرمربی ناکام نوجوانان سرمربی جوانان می گردد و فکر کنم در آینده وی سرمربی تیم ملی امید و بزرگسالان نیز بشود.

خدادا عزیزی در پایان صحبتهایش گفت: فوتبال ما روز iبه روز iبه سمت عقب حرکت می کند و iبه نظر من ما باید iبه طور کلی نسل فوتبالمان را عوض کنیم، اگر این کار را انجام دهیم برای ۷، ۸ سال آینده تیم ملی خوبی داریم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.