سیما فیلم برای مهرداد خوشبخت «بستنی آلاسکا» درست کرد

۲۱م اسفند ،

دوشنبه ۲۱ اسفند – ۱۴:۵۳
نسخه قابل چاپ
شناسه‌ی خبر: ۳۵۹۷۹ – سرویس تلویزیون

مهرداد خوشبخت کارگردان در نشست فیلم « عقاب صحرا» در جشنواره فیلم فجرسینما پرس-گروه سینما/ فیلم تلویزیونی «بستنی آلاسکا» در مرکز سیمافیلم تولید می گردد.

به گزارش سینما پرس، ذبیح الله رحمانی؛ تهیه کننده این فیلم با اعلام این خبر گفت: «بستنی آلاسکا»   به قلم پیام زین العابدینی داستان سروان مجید ریاحی پلیس آگاهی است او ناچار می شود با «دله دزدی» به نام غلامی که نسبت فامیلی با وی  دارد و سال ها در زندان بوده است، همکاری کند. سروان به هیبت دزدان در می آید و این همکاری لحظه های شادی را به همراه دارد .

وی افزود: فیلم قصه شیرینی دارد و در عین اینکه کمدی صرف نیست و طنز داستان در لایه های آن مستتر است یک کمدی موقعیت تعریف شده است و از این رو تصور می کنم می تواند ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کند.

این تهیه کننده تصریح کرد: برای کارگردانی این ثر با مهرداد خوشبخت به توافق رسیده ایم وپس از عقد قرارداد حضور ایشان در این اثر قطعی خواهد شد همچنین با یکی از بازیگران طراز اول سینما نیز برای نقش اول این اثر وارد مذاکره شده ایم.

وی اذعان داشت: نگارش متن به پایان رسیده و در صورت مهیا شدن شرایط ابتدای سال ۹۲ وارد پیش تولید می شویم.

گفتنی است ذبیح الله رحمانی از منتقدان با سابقه سینما و تلویزیون و عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران است که چندیست وارد عرصه تولید فیلم شده است.

شایان ذکر است مهرداد خوشبخت تا کنون آثاری چون «صدای پای من» را برای سیمافیلم کارگردانی کرده است . این فیلم در بسیاری از فستیوال های خارجی حضور داشته و موفق به دریافت جوایزی نیز شده است.

رحمانی «بستنی آلاسکا»  را در گروه اجتماعی سیمافیلم تهیه می کند.


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.