سیم‌کارت اعتباری رایتل هم از راه رسید

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، به نظر می رسد رایتل با گذراندن یک دوره سکوت، فعالیت خود را آغاز کرده است تا از رقابت با دو اپراتور دیگر باز نماند.
این اپراتور تاکنون در شهرهای تهران، کرج، شیراز و مشهد واگذاری سیم‌کارت‌های دایمی خود را آغاز کرده و گفته است که در ۱۸ شهر پوشش سیم‌کارت‌هایش را فراهم کرده است و اکنون قصد دارد سیم‌کارت‌های اعتباری‌اش را البته با کمی تاخیر نسبت به سیم‌کارت‌های دایمی عرضه کند.
این شرکت در روزهای اخیر اعلام کرده است که ‌ شهروندان شهرهای تهران، کرج برای اولین بار می توانند با خرید سیم‌کارت‌های اعتباری از کلیه خدمات رایتل همچون تماس تصویری، اینترنت پر سرعت، تماس صوتی و تبادل پیام چندرسانه‌یی و پیامک بهره‌مند شوند.
ظاهرا در جشنواره‌ای که در نظر گرفته شده، فروش سیم‌کارت‌های اعتباری، به همراه یک گیگابایت اینترنت رایگان و صد هزار ریال اعتبار اولیه مجموعا به قیمت ۲۰۰ هزار ریال آغاز خواهد شد.
همچنین پس از اتمام اعتبار هدیه ویژه، کارت شارژهای رایتل با قیمت‌های ۵۰ هزار ریالی با ۱۰ درصد اعتبار هدیه و ۱۰۰ هزار ریالی با ۱۵درصد اعتبار هدیه در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت که در صورت خرید الکترونیکی علاوه بر هدایای ذکر شده، ۵ درصد اعتبار هدیه ویژه این نوع خرید نیز ارائه می‌شود.
به گزارش ممتازنیوز، شهروندان تهران و کرج می‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا وب‌سایت رسمی رایتل به آدرس www.rightel.ir به خرید سیم کارت های اعتباری رایتل اقدام کنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.