شاخص بورس در ۱۱۱ قدمی ورود به کانال ۲۶ هزار واحد ایستاد

بورس

با افزایش ۱۵۴ واحدی امروز شاخص بورس، این متغیر مهم پنجاه و سومین روز مثبت خود در سال جاری را ثبت کرد و در ۱۱۱ قدمی ورود به کانال ۲۶ هزار واحدی ایستاد.

به گزارش فارس، روند صعودی شاخص بورس بعد از وقفه و سیر نزولی ۲۲۲ واحدی روز شنبه، امروز هم ادامه یافت و و به رغم کاهش قیمت و نقش منفی شرکت هایی چون پالایشگاه بندرعباس و مخابرات، در نتیجه رشد قیمت سهام و اثر مثبت ۶۴ تا ۷ واحدی شرکت های بزرگی چون ملی مس، پتروشیمی های پردیس و خارک ، بانک ملت، نفت و گاز پارسیان ، ایرالکو و چادرملو ، دماسنج بازار سهام با ۱۵۴ واحد به عدد ۲۵ هزار و ۸۸۹ واحدی رسید.

با این رشد که پنجاه و سومین روز مثبت شاخص در ۱۱۴ روز کاری سال جاری بورس بود، فاصله آن برای ورود به کانال ۲۶ هزار واحدی به ۱۱۱ واحد رسید که درصورت حاکمیت جو روانی مثبت در شنبه آینده ، این اتفاق رخ خواهد داد.

براساس این گزارش، حجم پایانی معاملات هم با داد وستد ۸۷٫۶ میلیارد تومانی بیش از ۲۶۸ میلیون سهم همراه شد که در این حجم ، معاملات بیش از ۵۹٫۹ ، ۶۰ و ۲٫۹ میلیون سهم سه شرکت ملی مس، سایپا و فولاد خوزستان به ارزش ۲۶٫۶ ، ۶ و ۵٫۴ میلیارد تومان بسیار موثر بودند.


اخبار بورس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.