شارژر موبایل سلاح تازه تروریست‌های عراق

۱۳م اسفند ،

پلیس عراق به شهروندان این کشور نسبت به استفاده از شارژرهایی که در اماکان و یا معابر عمومی پیدا می‌کنند اخطار داد و اعلام کرد: تاکنون ۶ تن به سبب انفجار شارژرهای بمب گذاری شده زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، فرماندهی عملیات بغداد که مأموریت حفظ امنیت پایتخت عراق را برعهده دارد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: به تازگی تروریست‌ها به شیوه تازهی برای ضربه زدن به امنیت کشور روی آورده‌اند و آن استفاده از شارژرهای موبایل به عنوان بمب جهت از بین بردن شهروندان عراقی است.

در این بیانیه آمده است: تنها در روز شنبه شش تن از جمله یک زن به سبب استفاده از شارژر موبایل بمب گذاری شده در مناطق مختلف بغداد دچار آسیب دیدگی شدید شده‌اند.

عملیات بغداد با اخطار به شهروندان عراقی نسبت به استفاده از شارژرهایی که در معابر عمومی پیدا می‌کنند اعلام کرد: تروریست‌ها به تازگی شارژرهای موبایل را مملو از مواد منفجره می‌کنند و آنها را در اماکن عمومی و محل رفت وآمد مردم به زمین می‌اندازند و پس از استفاده از این شارژرها توسط مردم، شارژر منفجر شده و به کشته شدن استفاده کننده و یا وارد شدن آسیب‌های جدی به وی منجر می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.