شاغلام دوباره از توهین های مردم دلخور شد/ استعفای پیروانی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – گل نوشت:

غلامحسین پیروانی پس از بازی با داماش در رختکن و در حضور مدیرعامل و سرپرست تیم استعفا داد. فجر امروز در حالی که با یک گل از داماش عقب افتاده بود با برد دو بر یک نیمه اول را تمام کرد اما در واپسین دقایق نیمه دوم بازی به تساوی کشیده شد تا اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه علیه پیروانی شعار داده و خواستار رفتن او از تیم شوند.

آنها با فریاد «در نفت هم پول نداشتی؟» بابت اظهارات پیروانی که همواره معتقد است تیمش به سبب بی‌پولی و فقر مالی توان رقابت با رقبای میلیاردی را ندارد اعتراض کردند و معتقد بودند این مربی در نفت آبادان که از پولدارترین تیم‌هاست هم نتوانسته خوب نتیجه بگیرد.

شاغلام در رختکن از بازیکنانش خداحافظی کرد و جعفری مدیرعامل و عاری سرپرست تیم و عضو هیات مدیره باشگاه گفتند فعلا در عصبانیت تصمیم نگیر. فردا قرار است نشست هیات مدیره در این باره برگزار شود.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بهروزشیراز:

    اقای غلام پیروانی مربی بزرگی هستن …ولی واقعا من میخوام بپرسم چگونه با سپاهان و تراکتور سازی اونجوری بازی میکنیم ولی با تیم هایی در رده خودمان مثل صبا ۳تا میخوریم این بنظر من چیزی نیست به غیراز ترس از از دست دادن نتیجه و دفاعی بازی کردن…من مطمعن بودم اگه بچه ها مثل نیمه اول مقابل داماش بازی میکردند خیلی بیشتر میتونستند گل بزنند ولی من نمیدونم توی شهر خودمون مقابل داماش نیمه دوم از اول دفاعی بازی کردن واقعا لزومی داشت من که این روش رو قبول ندارم چون پتانسیل تیم فجر بالاتراز این حرفاس و توی بازی با سپاهان نشون دادند که همه پتانسیل و شاداب بازی کردن بچه ها فقط رو به حمله هس نه دفاعی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.