شاهد احمدلو ˝کتک خور˝ را با مضمون آدم‌های فراموش شده سینما جلوی دوربین می‌برد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

اختصاصی هنرآنلاین؛

شاهد احمدلو از مرحله تحقیق و نگارش فیلمنامه تازه‌اش با مضمون آدم‌های قدیمی و خاک خورده سینما خبر داد.

شاهد احمدلو در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ فعالیت تازه‌اش در سینما گفت: بعد از ساخت مجموعه خانه اجاره‌ای که سال قبل از سیما پخش شد وتجربه موفقی نبود، تصمیم گرفتم دورخیز کنم و در آرامش و به دور از حاشیه تمرکز‌م را بر روی ساخت فیلم تازه‌ام بگذارم.

احمدلو ادامه داد: تصمیم دارم در این کار تجربه‌های خود را در عرصه سینما به کار بگیرم و فیلم خودم را بسازم. این روز‌ها در حال تحقیق و نگارش فیلمنامه این فیلم هستیم و فکر می‌کنم بعد از جشنواره فیلم فجر امسال نگارش فیلمنامه به پایان برسد. هومان فاضل کار نگارش فیلمنامه “کتک خور” را بر عهده دارد.

بازیگر فیلم “گروهبان” یاد آور شد: قصه‌ای که در این فیلم می‌خواهم روایت کنم و فضایی که در این فیلم شکل می‌گیرد، از کودکی با من بوده است و دور از ایده آل ذهنی من نیست. این فیلم عنوانش “کتک خور” است و در مورد آدم های سینماست. اشخاصی که عمر خود را در این سینما گذاشتند، فیلمی دربارهٔ آدم های قدیمی و خاک خورده سینمای ایران که سوژه مورد علاقه من است. چند فیلم کوتاه (سیاهی لشگر، زندگی در لانگ شات، و…) در این زمینه ساخته‌ام و از آن‌ها هم در این فیلم به کمک من خواهد آمد. این فیلم قصه کتک خور‌های سینما است.

کارگردان فیلم “موش” ادامه داد: سوژه اجتماعی را دستمایه قرار دادم و این فیلم شبیه هیچ کدام از ساخته‌های قبلی‌ام نخواهد بود. آن دنیا را باید فراموش کنید. این فیلم را مستقل خواهم ساخت و دوست ندارم تهیه کنندگان سینمای بدنه در مقام تهیه کننده این فیلم باشند.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.