شاهرودی:به پائولو می گویم که به من می گویندمالدینی/منصوریان را دعوت می کنم که خودش هم پرسپولیسی است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – شاهرودی می گوید باید بازیکنانی برای بازی با ستارگان میلان دعوت شوند که حداقل شش سال سابقه بازی کردن در این تیم را داشته باشند.

مرتضی رضایی:تقابل پرسپولیس با ستاره های میلان یک ویژگی جالب دارد،یک جورهایی نبرد “مالدینی” ها با یکدیگر است.پائولو که خودش مالدینی است و رضا هم که سالهای سال است این لقب را یدک می کشد.از همان زمانی که طرفداران،ستاره های خود را با بازیکنان اروپایی قیاس می کردند مالدینی لقب شاهرودی بوده است.شکی هم وجود ندارد پرسپولیسی هایی که به ورزشگاه می آیند ابتدا رضا مالدینی را تشویق می کنند و پس از آن ستاره ایتالیایی ها را.بازی با ستارگان سابق تیم میلان بهانه ای شد تا برای دقایقی با رضا شاهردوی حرف بزنیم.بازیکن چپ پای سال های نه چندان دور پرسپولیس که هنوز هم که هنوز است از یاد طرفداران نرفته است و از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان چپ پای تاریخ یاد می کنند.
بازی با میلان یکی دیگر از آن اتفاق های خوب فوتبال ایران است.چهره های سرشناسی که به ایران می آیند و …
بعد از مدت ها قرار است جمعی از ستاره های فوتبال دنیا به ایران بیایند.هرچمند که بسیار ها بگویند آنها ستاره های سابق می باشند اما باز هم ستاره می باشند و ستاره هم خواهند ماند.به نظر من بازی کردن مقابل بارسی و مالدینی یک نوع افتخار است.آنها از بهترین های دنیا بوده اند و به عقیده من هنوز هم می باشند.فکر می کنم بازی قشنگی از آب در بیاید اما می خواهم همین جا بگویم که اگر قرار است مراسم تجلیلی برگزار شود خواهش می کنم نام کسی را جا نیاندازند.شاید بسیار ها نتوانند بازی کنند اما همین که به ورزشگاه بیایند تاثیر بسیاری در روحیه شان می گذارد.
می دانید که از ناصر محمد خانی هنوز دعوت نکرده اند.
واقعا باید تاسف خورد.ناصر از نوجوانی در پرسپولیس بوده است و سابقه بسیاری دارد.به نظرم ناصرخان اسطوره ای بوده برای خودش.اگر ناصر محمد خانی را دعوت نکنند پس قرار است چه کسی را دعوت کنند؟
به نظر شما باید چه بازیکنانی برای این بازی دعوت شوند؟
بازیکنانی که بالای شش سال سابقه در پرسپولیس می باشند.من احترام بسیاری به همه بازیکنان قائل هستم اما پرسپولیس بازیکنان باسابقه بسیار دارد که نباید از لیست خارج بمانند.
تقابل با مالدینی برای شاهرودی مالدینی به نظر باید حس خوبی باشد.
به نظر خودم بسیار جالب می گردد.باید ببینیم در آخر بازی کدام مالدینی برنده می گردد.شک ندارم تماشاگرانی که در آن روز به ورزشگاه می آیند من را با همان لقب همیشگی ام تشویق می کنند.آن زمان است که مالدینی تعجب می کند و البته برای آنها دست تکان می دهد و ابراز علاقه می کند.اما من می روم و به او می گویم که پائولو جان دارند من را تشویق می کنند!(با خنده)
جدا از عواید این دیدار که به انجمن خیریه میلان می رسد این بازی به نوعی خداحافظی مهدی مهدوی کیا هم به حساب می آید.راستی برای خود شما هرگز بازی خداحافظی برگزار نشد.
مهدی از دوستان نزدیک من است و می دانم که از حرف های من هم ناراحت نمی شود.اما حتی خود مهدی هم بیشتر از دو یا سه سال در پرسپولیس بازی نکرده است.خیلی ها بوده اند که برای آنها بازی خداحافظی برگزار نکرده اند.مهدی ماشاالله وضع مالی اش هم خوب است.من می گویم او در این بازی خداحافظی کند اما پرسپولیسی ها می توانند از پیشکسوتانی که راننده تاکسی می باشند تجلیل کنند.به آنها پاداش بدهند تا بزنند به زخم زندگی شان.حرف من فقط همین است.
خود شما برای این بازی آمادگی دارید؟
من تمرین می کنم،در مجموعه انقلاب.شرایط بازی کردن را هم دارم.به نظرم کسی که شرایط بازی کردن ندارد نباید بازی کند.۵ دقیقه بازی کردن که فایده ای ندارد.من می گویم همه را دعوت کنند تا از آنها تجلیل شود این طور نباشد که حتما باید همه بازی کنند.
اگر قرار باشد شما یک استقلالی را به این بازی دعوت کنید آن بازیکن چه کسی است؟
آخر این بازی برای پرسپولیسی هاست(با خنده).اما جدا از شوخی من به علیرضا منصوریان می گویم بیاید.هرچند که منصوریان هم خودش پرسپولیسی است!
خیلی ها از رویانیان انتقاد کرده اند که چرا این همه هزینه کرده تا میلان به تهران بیاید.
امیدوارم کمی بیشتر نگاه های ما تغییر کند.آقای رویانیان دارند زحمت می کشند اما باید نگاه ها عمیق تر باشد.خیلی از پیشکسوتان قدیمی می باشند که شرایطشان خوب نیست.باید به آنها کمک کرد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.