شاهرودی: سیدصالحی و صادقیان برگ برنده پرسپولیس می باشند/ بعید می دانم دایی از خلعتبری استفاده کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – هواداران پرسپولیس بازی‌های درخشان رضا شاهرودی را در این تیم از یاد نبرده‌اند. او جزو معدود بازیکنان فوتبال ایران بود که چیزی به نام استرس در داخلش وجود نداشت.

به گزارش ممتاز؛شاهرودی معمولا در دربی‌ها نمایش درخشانی داشت و پاس گل‌های او مقابل استقلال معروف بود. شاهرودی در آستانه دیدار سنتی فوتبال ایران به سوالات ما پاسخ می دهد. او امیدوار است که تیم محبوبش در نهایت استقلال را شکست دهد. حرف‌های شاهرودی را که لقب مالدینی را از هواداران پرسپولیس گرفته بود می‌خوانید.

فکر می‌کنی روز جمعه شانس کدام تیم بیشتر است؟

این بازی شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌توان نتیجه را پیش ببینی کرد. ما پرسپولیسی هستیم و شانس برد خودمان را بیشتر می‌دانیم و استقلالی‌ها نظر دیگری دارند.  شاید بسیار‌ها بگویند تجربه استقلال شانس برد این تیم را بیشتر می‌کند ولی من چنین نظری ندارم و پرسپولیس جوان‌های باانگیزه‌ای دارد.

به نظر شما در دربی تجربه مهمتر از جوانی است؟

شاید دوران ما اینطور بود ولی الان فکر نمی‌کنم فرق بسیاری داشته باشد. البته این نظر شخصی من است.

خیلی‌ها از حالا پیش بینی می‌کنند که علی دایی با تفکرات دفاعی تیمش را آرایش دهد و اول برایش نباختن مهم باشد. نظر تو چیست؟

به هر حال هر دو تیم در ابتدای مسابقه یکدیگر را محک می‌زنند و شاید در لاک دفاعی فرو بروند. من معتقدم خط هافبک هر تیمی که خوب کار کند برنده می‌شود. در ضمن احساسم این است که سیدصالحی و پیام صادقیان برگ برنده پرسپولیس می باشند. اگر صادقیان بازی خودش را انجام دهد و سیدصالحی هم خوب تغذیه شود شرایط برای پرسپولیس بهتر خواهد شد.

قلعه‌نویی تا حالا دربی را نباخته است، فکر نمی‌کنی این رکورد را حفظ کند؟

به هر حال او تجربه لازم را دارد ولی واقعا فوتبال قابل پیش بینی نیست.

اگر پرسپولیس ببرد، دوست دارید چه کسانی گل بزنند؟

دوست دارم با گل‌های صادقیان و سیدصالحی برنده شویم.

فکر می‌کنی محمدرضا خلعتبری بتواند به پرسپولیس کمک کند؟

بعید می‌دانم دایی از ابتدا از او استفاده کند ولی به هر حال خلعتبری یک فوتبالیست سرعتی است که اگر شرایط بازی را داشته باشد به پرسپولیس کمک خواهد کرد.

شیرین‌ترین خاطره‌ات از دربی چیست؟

سال ۱۳۷۶ سه بر صفر استقلال را بردیم و این در حالی است که می‌توانستیم آنها را یک بار دیگر ۶ تایی کنیم. ما واقعا فرصت‌های بسیاری را از دست دادیم. این بازی یکی از شیرین‌ترین خاطرات من است.

تلخ‌ترین خاطره؟

در یک دربی با گل علیرضا اکبرپور شکست خوردیم که من کاپیتان بودم. ما در آن مسابقه بسیار موقعیت داشتیم.

تو چرا هیچ وقت استرس نداشتی؟

من هیچ وقت به خودم استرس ندادم و همیشه راحت بودم. بازی با استقلال هم مثل بازی‌های دیگر برایم فرقی نداشت. به جوان‌های پرسپولیس هم پیشنهاد می‌کنم که استرس را از خودشان دور کنند.

فکر می‌کنی تو بهتر سانتر می‌کردی یا محمد نوازی؟

این را باید دیگران بگویند ولی باید بگویم که نوازی در سانتر کردن یکی از بهترین‌ها بود.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.