شاهرودی: من هم جای دایی بودم، انصاری‌فرد را نمی خواستم/ خریدهای پرسپولیس حساب شده بود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – رضا شاهرودی می گوید اگر او هم جای علی دایی بود با حضور کریم انصاری‌فرد در پرسپولیس مخالفت می کرد.

به گزارش ممتاز و به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس؛ رضا شاهرودی پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: اگر من هم جای علی دایی بودم، همینطور عمل می‌کردم. شاید او هم دوست داشت انصاریفرد را نگه دارد ولی مربی باید به کل تیم نگاه کند.

او افزود پیشاپیش دربارهٔ شرایط تیم پرسپولیس قضاوت نمی‌کنم ولی بطور کلی با توجه به خبرهایی که می‌شنوم به نظرم می‌رسد که پرسپولیس شرایط خوبی دارد و خوب پیش می‌روند. یکی از مزیت‌ها این است که بازیکنان با انگیزه‌ای جذب شده‌اند که می‌خواهند در فوتبال ترقی کنند و امیدوارم با آوردن حداقل یک جام دل هواداران را شاد کنند.

وی دربارهٔ اینکه بعضی اعتقاد دارند، تعداد بازیکنان جوان تیم ناگهان بسیار شده است تصریح کرد: من فکر می‌کنم الان ترکیب خوبی از بازیکنان با تجربه و جوان بوجود آمده است. جوان‌هایی که آمده‌اند هم، کم تجربه و بازی ندیده نیستند و این مخلوطی که علی دایی انتخاب کرده است منطقی و خوب به نظر می‌رسد. به هر حال سرمربی او است و از نزدیک با تیم درگیر است و می‌داند نیازها چه بود. من فکر می‌کنم پرسپولیس خریدهای حساب شده‌ای انجام داد.

شاهرودی خاطر نشان کرد: مهمتر از بازیکنانی که اضافه شده‌اند، مدیریت و دیسیپلینی است که علی دایی و تیم انتخاب کرده است. شاید تفاوت اساسی تیم با سال قبل این باشد. وقتی دیدم او بازیکنی را که در دوران آماده سازی در تمرینات حاضر نشد، قبول نکرد، گفتم این نشان می‌دهد در این تیم نظم و کار گروهی حرف اول را می‌زند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این سخن او به معنای تایید عدم انتخاب انصاریفرد است؟ گفت: بحث به خود انصاریفرد مربوط نمی‌شود. او بطور قطع بازیکن خوبی است شاید خود علی دایی بیش از هر کسی می‌خواست این بازیکن را در اختیار داشته باشد چون خود او در ترقی وی نقش بزرگی داشت، اما من خودم مربی هستم. سختی مربیگری به همین تصمیمات است. من هم جای علی دایی بودم همین تصمیم را می‌گرفتم چون شما باید به همه تیم و آینده فکر کنید.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Yanet:

    I was struck by the hontesy of your posting

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.