شاهین بوشهر روی نوار پیروزی گام برمی‌دارد

  دیدار تیم‌های شاهین بوشهر و ابومسلم خراسان عصر امروز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در حضور ۴ هزار تماشاگر پرشور بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با قضاوت قاسم واحدی برگزار شد.

شاهین که این روزها در خانه نتایج خوبی گرفته و هواداران خود را راضی نگه داشته، عصر امروز هم برای کسب پیروزی به مصاف یاران غلام پیروانی رفت.

شاهین در سومین دیدار خانگی این فصل خود سومین بردش را این بار مقابل ابومسلم خراسان جشن گرفت.

شاگردان حمید کللی فرد در نیمه اول می‌توانستند پیروزی را از آن خود کنند، اما بی‌دقتی مهاجمان سبب شد شاهین بدون گل وارد رختکن شود.

نکته قابل ذکر نیمه اول را می‌توان نفوذهای هر دو گوش شاهین اشاره کرد تا جایی که غلام پیروانی در فاصله بین دو نیمه مجبور شد دو تعویض خود را در کناره‌های زمین انجام دهد.

میدان‌داری سعید خانی و کمانی به ‌ویژه اولی که به نظر می‌رسید کوهی از انگیزه در مقابل تیم سابق خود باشد، در کنار دوندگی‌های بی‌امان دانشیان و سلیمانی موجب شد تا با گذشت ۳۰ دقیقه از نیمه دوم کفه ترازو به سود شاهین سنگینی کند.

افشین دانشیان یکی از ابومسلمی‌های سابق با زیرکی یک پنالتی گرفت تا محمد ویزواری در دقیقه ۸۴ شاهین را صاحب صد درصد امتیازات خانگی در این فصل کرده باشد. شاهین در دو بازی اخیرش گلی را دریافت نکرده و این نشان می‌دهد اصول دفاعی با رهبری کاپیتان میثم امیری به خوبی انجام می‌شود.

حمید کللی‌فرد سرمربی شاهین بوشهر تا پایان بازی به پنج بازیکن بوشهری میدان داد، امین مشایخ ریز نقشی که تعریف‌ها و تمجید‌ها از تکنیک او خیلی‌ها را برای دیدن بازی این جوان بوشهری مشتاق کرده بود، بالاخره با شماره ۱۹ برای شاهین به میدان رفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.