شایعات فوتبال انگلیس

۱۴ام بهمن ،

به گزارش فارس، مهلت یک ماهه نقل و انتقالات میان فصل(پنجره زمستانی) شامگاه پنج‌شنبه قبل پس از یک ماه به پایان رسید. تیم‌های انگلیسی در این مدت توانستند نقاط ضعف خود را با جذب برخی نفرات جدید برطرف کنند.

با وجود اتمام این مهلت، اما همچنان بازار شایعات که بیشتر حول و حوش مساله نقل و انتقالات بوده، در لیگ برتر داغ و شنیدنی است.

از جمله گفته می شود نیکولا آنلکا که به تیم یوونتوس پیوسته ، تابستان به لیگ برتر بازخواهد گشت و در تیمی از این لیگ مجددا مشغول به کار خواهد شد.

مهم‌ترین شایعات چند روز قبل فوتبال انگلیسی‌ها به این شرح است:

*سوارز، گزینه جانشینی بالوتلی

پس از ترک منچسترسیتی توسط ماریو بالوتلی و انتقالش به تیم آ.ث‌میلان ایتالیا که هفته قبل انجام گرفت، بنظر می‌رسد تلاش‌های پنهان برای جذب جانشین وی نزد «آبی‌های آسمانی» آغاز شده است. در این ارتباط روزنامه سان نوشته گزینه روبرتو مانچینی برای این منظور «لوئیس سوارز» مهاجم ملی‌پوش اروگوئه‌ای لیورپولی‌ها است.

از این رو احتمال داده شده گلزن بحث‌انگیز اهل آمریکای جنوبی که همچون بالوتلی، پرحاشیه است، تابستان آینده پیراهن تیم دوم شهر منچستر را به تن کند.

*بازگشت احتمالی آنلکا،‌ نیکولا شاید در تاتنهام یا من‌سیتی

اگر فصل آینده دیدید نیکولا آنلکا، مهاجم ۳۳ ساله سابق تیم ملی فرانسه به لیگ جزیره بازگشته و بازیکن تیمی انگلیسی است، تعجب نکنید!

گلزن پرحاشیه که سال ۲۰۱۲ را در تیم چینی شانگهای شن هوا سپری کرد، در آخرین ساعات نقل و انتقالات میان فصل با عقد قراردادی تا پایان فصل جاری به تیم یوونتوس تورین ایتالیا پیوست.

در مورد او برخی روزنامه‌ها همانند دیلی استار نوشتند گزینه جدی فصل‌ آینده تیم تاتنهام هاتسپرز است. اما این احتمال نیز وجود دارد در منچسترسیتی بازی کند.

آنلکا قبلا در انگلیس برای من‌سیتی در سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ بازی کرده است. در لیگ برتر او همچنین سابقه فعالیت برای آرسنال، لیورپول، بولتون و چلسی را دارد.

*شایعه دلخوری هواداران آرسنال از رفتن بکام

پنج‌شنبه قبل روز مهمی برای دیوید بکام، کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس بود. وی که از روز دوشنبه قبل در تمرینات آرسنالی‌ها شرکت کرده بود و هدفش از این حضور را تنها حفظ آمادگی و نه عقد قرارداد با «توپچی‌ها» عنوان کرده بود، در حرکتی غیر منتظره پیشنهاد تیم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن را پذیرفت.

به این ترتیب پس از ۴ روز هافبک ۳۷ ساله از تمرینات لندنی‌ها خارج شد و همین امر گویا سبب دلخوری برخی از هواداران تیم لیگ برتری شد.

براساس آنچه برخی از رسانه‌ها مثل دیلی میل نوشتند، گروهی از هواداران آرسنال از آرسن ونگر خرده گرفته‌اند چرا با این بازیکن قرارداد نبسته است. به باور این عده در صورتی که بازیکن سابق سه شیر (تیم ملی انگلیس) در لندن می‌ماند و بازیکن رسمی تیم می‌شد، همانند سن‌ژرمن، از دستمزدش صرفنظر می کرد و حضورش می‌توانست برای تیم تحت امر ونگر موثر باشد.

*حیرت فرگی از انتقال بکام به سن‌ژرمن

انتقال بکام در کنار دلخوری که برای هواداران آرسنال ایجاد کرد، سبب تعجب برخی از کارشناسان هم شده است. در این ارتباط گزارش شد یکی از کسانی که از این انتقال «دقیقه ۹۰» تعجب کرد، سرآلکس فرگوسن، مسئول فنی منچستریونایتد و اولین مربی بکام درفوتبال حرفه‌آی بوده است.

«فرگی» در محفلی گویا اظهار داشته با وجودی که احتمال می داد شاگرد سابقش جذب تیمی غیر انگلیسی شود، اما از این انتخاب شگفت‌زده شده است.

*هانری باز هم در آرسنال!

شایعه مهم شنیده شده دیگر احتمال حضور مجدد تیری هانری، مهاجم فرانسوی اسبق آرسنال در این تیم شهر لندن است.

البته وی قصدی برای بازی کردن ندارد. بلکه با خریداری بخشی از سهام باشگاه گویا می‌خواهد به تیمی که به مدت ۸ سال برایش بازی کرده، بازگردد.

در این زمینه روزنامه ایووینیگ استاندارد نوشت هانری که اکنون در تیم ردبولز آمریکا بازی می کند، یکی از وکلای خود را مامور کرده راهی برای خرید بخشی از سهام باشگاه لندنی بیابد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.