شاید نکسوس ۷، دشوارترین گجت برای جعبه‌گشایی باشد!

نوشته شده توسط علیرضا مجیدی در تاریخ ۲۸ تیر

ماه پیش در جریان همایش توسعه‌دهندگان گوگل، یکی از محبوب‌ترین تبلت‌هایی که تا به حال ساخته شده است، معرفی شد، تبلت نکسوس ۷٫

منتقدان از این تبلت خوششان آمد، چرا که با داشتن خصوصیات یک تبلت پانصد دلاری، فقط ۱۹۹ دلار قیمت دارد، از جمله این خصوصیات خوب می‌توان به داشتن یک گیگ رم، صفحه نمایش با وضوح بالا، باطری با عمر خوب و ویژگی‌ها گرافیکی خوب اشاره کرد.

در اینترنت انواع انبوهی از مقالات و مرورها را می‌توانید در مورد نکسوس ۷ بخوانید، در یوتیوب هم می‌توانید ویدئوهای مربوط به جعبه‌گشایی این تبلت را ببینید.

اصولا آنباکس کردن یا جعبه‌گشایی برای گیک‌های گجت‌ها، لحظه بسیار باشکوهی است، لحظه‌ای که آنها را به گجتی که ماه‌ها انتظارش را می‌کشیدند، می‌رساند. لحظه‌ای که می‌خواهند آزمایش کنند بعد از خواندن آن همه مطلب در مورد گجت، آیا به گجت مورد علاقه‌شان رسیده‌اند، آنها نگرانند که چیزی پیشبینی‌نشده درستی انتخابشان را زیر سؤال ببرد، در این لحظه باشکوه آنها شکیبایی‌شان را از دست می‌دهند و با اینکه می‌خواهند با نظم و سلیقه بسته‌بندی گجتشان را باز کنند، اما از بس دست‌پاچه‌اند، گاهی به کلی بسته‌بندی را خراب می‌کنند.

شخصی به نام ژان لوییس نگوین، کار جالبی کرده است، او بعد از دیدن تعدادی از ویدئوهای جعبه‌گشایی نکسوس ۷ متوجه شد که بدون استثنا همه افراد، در باز کردن جعبه تبلت، مشکل نسبی دارند.

او با ترکیب کردن ۱۵ ویدئوی مختلف جعبه‌گشایی، یک ویدئوی جالب و مفرح درست کرده است که در آن افراد در تلاش برای بیرون آوردن نکسوس، با عجله در حال پاره کردن چسب‌ها، پاره کردنش، تکان دادنش و کلا کلنجار و مبارزه برای لحظه دیدار هستند.

این ویدئو را می‌توانید در یوتیوب ببینید یا از اینجا دانلود کنید. (۲۱٫۸۴ مگابایت)

نکسوس ۷ ظاهرا هنوز وارد فروشگاه‌های اینترنتی ایران نشده است، به هر ترتیب اگر آنلاین یا آفلاین این تبلت را خریدید، با آمادگی قبلی و وسیله مناسب برای بیرون آوردنش اقدام کنید.

از این مسائل حاشیه‌ای که بگذریم، نکسوس ۷ را می‌توان یک تبلت تأثیرگذار دانست، تبلتی که آمازون را برای عرضه تبلتی بهتر تحت فشار قرار داده است و اپل را واداشته که برخلاف سلیقه استیو جابز مرحوم، رو به آی‌پد مینی بیاورد.

منبع

Print FriendlyPrint Get a PDF version of this webpage PDF

پستهای مشابه

  1. کلوسوس بار دیگر پیام‌های آلمان‌ها را رمز‌گشایی می‌کند
  2. شاید یک تحول! : چگونه برای مطالبی که در گوگل ریدر می‌خوانیم کامنت بگذاریم؟
  3. لباس مناسب برای یک عاشق تمام عیار گجت باید چگونه باشد؟!
  4. ویدئوی آنباکس آی‌پد جدید
  5. شاید بیماران دیایتی به زودی به تاتو کردن روی بیاورند!


یک پزشک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.