شایعه پناهندگی کیمیا مرادی+عکس

۲۶م آذر ،

فدراسیون شطرنج از وضعیت کیمیا مرادی بی خبر است. روزهای قبل شایعه شد که مرادی، قهرمان شطرنج ایران در سفر توریستی که به نروژ داشته، درخواست پناهندگی داده و در این کشور مانده است.

ممتازنیوز: فدراسیون شطرنج از وضعیت کیمیا مرادی بی خبر است. روزهای قبل شایعه شد که مرادی، قهرمان شطرنج ایران در سفر توریستی که به نروژ داشته، درخواست پناهندگی داده و در این کشور مانده است. 

گفته شده بود مرادی ۱۶ ساله قرار بوده تابستان سال قبل در مسابقات قهرمانی رده بیست سال جهان شرکت کند اما به سبب اتفاقاتی که در ایران برای او افتاد، شانس حضور در این مسابقات را از دست داده بود.

کریمی، دبیر فدراسیون شطرنج، در گفت و گو از این خبر اظهار بی اطلاعی می کند: «من تا همین الان که شما این موضوع را بگویید چیزی در این مورد نشنیده بودم. مرادی از ورزشکاران خوب ماست. او ۱۶ سال بیشتر ندارد. فکر نمی کنم که این کار را کرده باشد اما به هر حال فدراسیون از این موضوع بی اطلاع است.»

کریمی تاکید می کندکه فدراسیون شطرنج در ماه های اخیر اعزامی به نروژ نداشته است: «در تقویم فدراسیون سفری به نروژ نداریم. اگر هم مرادی به این کشور رفته ربطی به فدراسیون نداشته است.»

کیمیا مرادی از سال ۱۳۸۱ در حالی که پنج و نیم ساله بود، در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده است. سال ۹۱ قهرمان ایران شد.

منبع:تماشا


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.